• يکشنبه ٣٠ مهر ١٤٠٢-٠٨:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧٢٣
در نشست مشترک با عضو شورای شهر صورت گرفت:

بررسی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران

برنامه‌های سال ۱۴۰۲ سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در نشست مشترک قائمی، عضو شورای شهر تهران و فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران که در محل آن سازمان برگزار گردید؛ برنامه‌های سال ۱۴۰۲ سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران و مصوبات جاری شورای شهر در این خصوص مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در ابتدای این نشست، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، گزارشی در خصوص وضعیت و عملکرد سازمان سازمان میادین میوه و تره‌بار و برنامه‌های آتی این سازمان ارائه کرد. 
در ادامه، مهندس قائمی با خوانش احکام مرتبط با آن سازمان، شامل مباحثی همچون توسعه فروش مجازی فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار به منظور بهبود زنجیره تأمین کالای باکیفیت، قیمت مناسب و عدالت در دسترسی شهروندان به خدمات مذکور، اجرای آیین‌نامه برنامه مدیریت سبز به طرح سوالاتی در این خصوص پرداختند.
وی همچنین خواستار انجام وعده‌های بیان شده در چارچوب برنامه توسعه مصوب به شهروندان شد و تأکید کرد: شورای شهر تهران به طور منظم و دقیق و در چارچوب احکام ابلاغی و مصوبات، وعده‌ها و وظایف محول شده به شهرداری تهران را رصد و پیگیری خواهند نمود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: