• يکشنبه ٢٦ فروردين ١٤٠٣-١٦:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٧٧
قائمی: 11-227

نیروهای مسلح کشورمان نشان دادند هم توان مقابله به مثل را دارند هم شرافت و جوانمردی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام دیشب با استناد به آیه 39 سوره حج و نیز ماده 51 منشور سازمان ملل، مبنی بر حق دفاع مشروع صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، قائمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام، با قرائت آیه 39 سوره حج، خاطرنشان کرد: به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده؛ اجازه جهاد داده شده است، چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یارى آنها تواناست، وی افزود این آیه محدود به مؤمنان و مسلمین نبوده و طبق نص صریح قرآن، به هرکسی که مورد ستم قرار گرفته، این اجازه داده شده است.
قائمی ضمن تبریک رفتار شرافتمندانه و جوانمردانه نیرو های مسلح، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه دشمن غاصب اسرائیلی در بیش از 190روزی که غزه را مورد حمله خود قرار داده؛ به کودکان، بیمارستان ها و مناطق مسکونی تجاوز کرده است؛ هیچ یک از اهدافی که دیشب مورد حمله ایران قرار گرفت؛ اماکن مسکونی، بیمارستان یا مراکز درمانی نبوده است. 
وی ادامه داد: نیرو های مسلح کشورمان نشان دادند هم توان مقابله به مثل را دارند هم شرافت و جوانمردی. 
وی در پایان گفت: به دوستان توصیه می کنم دعای بیست و هفتم صحیفه سجادیه را در این ایام بخوانند. زیرا در این دعا، حضرت امام سجاد (ع) با بهترین عبارات برای رزمندگان اسلام دعا کرده است.
 
کد خبر: 11-227

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: