• سه شنبه ١٩ مهر ١٤٠١-١٤:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٣١٩
عضو و خزانه دار شورا: 7-96

شورای انقلابی شورایی است که کارهای ناتمام چهل ساله را پیگیری کند

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با تشکر از شهردار منطقه 18، شورایی را انقلابی خواند که کارهای ناتمام این چهل سال را پیگیری کند.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای سلامی شهر تهران، نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بررسی دستور مشكلات شهرک مسلمين درمحدوده منطقه 18 شهرداری تهران برگزار شد که در جریان آن تذکراتی از سوی برخی از اعضا ارائه شد. 
حبیب کاشانی عضو شورا، ضمن تشکر از اقدامات شهردار منطقه 18، اظهار کرد: در این مدت 14 ماه که از قبول مسئولیت شهردار منطقه 18می‌گذرد، بارها دوستان از وی به عنوان شهرداری انقلابی یاد کرده‌اند، توصیفی که در این مدت من از بکار بردن آن پرهیز کرده‌ام. شورای انقلابی یعنی شورایی که کارهای ناتمام چهل ساله را پیگیری کرده و به دنبال رفع این مشکلات مردم باشند، مردمی که همه امید و دارایی‌شان، چند متر زمینی است که در آن زندگی می‌کنند.
کاشانی ادامه داد: امروز من به خود می‌بالم که جوانانی مانند شهردار منطقه 18 تهران، اینچنین فعالیت می‌کنند. در صحبت‌هایی که ارائه شد نمی‌توان به نقش بی‌بدیل شهردار تهران در  کمیسیون ماده 5 بی‌توجه بود و من وظیفه خود می‌دانم از اقدامی که در کمیسیون ماده 5 انجام شده و نیز فعالیت تیم جدید تشکر کنم. امیدواریم این خدمات شامل سایر قسمت‌هایی که قریب به چهل و اندی سال گذشته در معرض آسیب بوده‌اند، نیز شود. 
وی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: همیشه تصور می‌کردم شهدای مدافع حرم بسیار غریبند اما امروز فکر می‌کنم شهدای فراجا غریب‌تر هستند که در کشور خود توسط برخی از اشرار مورد حمله و جنایت واقع می‌شوند. این مناسبت را به نیروهای فراجا تبریک می‌گویم چرا که  آرامش و امنیت امروز خود را مدیون این عزیزان هستیم.
این عضو شورا در ادامه اظهاراتش با بیان نکته‌ای متذکر شد: شهردار تهران در طرحی افتخاری، احکامی یکساله صادر کردند که پایان مدت این احکام، در مناطقی که در حال اجرای آن‌ها هستند، مشکلاتی را به دنبال داشته است. 
کاشانی افزود: نکته دوم این است که زمانی که سرپرستی مسئولیت یک وزارتخانه را به عهده می‌گیرد، پس از پایان مدت سه ماهه، نیاز به حکم ولایتی خواهد بود که در این صورت با حکم رهبری برای چند روز تمدید می‌شود. در اینجا پس از پایان دوره، اقداماتی که در این ایام انجام شده ممکن است برای مسئولان دردسرساز شود، تقاضا می‌شود این احکام در صورت ابقاء یا تغییر هر چه زودتر انجام شود تا کارها با سرعت بیشتری پیش برود.  
وی در پایان از تشکیل اداره کل ایثارگران که لایحه آن 14 ماه گذشته ارائه و تصویب شد نیز تشکر کرد.
انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: