• سه شنبه ٨ اسفند ١٤٠٢-١٠:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٠٠
کاشانی:3-218

الآن وقت قهر با صندوق‌های رأی نیست/ بابت قصور و کارنابلدی‌هایمان از مردم عذر می‌خواهیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به مشارکت پرشور شهروندان در انتخابات است؛ گفت: بابت قصور و کوتاهی هایی که وجود دارد؛ از مردم عذرخواهی می کنیم اما الآن وقت قهر با صندوق های رأی نیست؛ الآن وقت ایران واحد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو شورا با بیان اینکه انتخابات، تنها راه ماست؛ اظهار داشت: هر تغییر و بهبودی که انتظار داریم رخ دهد؛ باید در یک مجلس قوی اتفاق بیفتد. مجلس می‌تواند دولت قوی داشته باشد. همه ما انتقادات و مشکلاتی داریم اما الان وقت قهر نیست. الآن وقت ایران واحد و وقت محبت و دوستی است. اقتدار جمهوری اسلامی به حضور شهروندان و قومیت‌های مختلف در پای صندوق‌های رأی است. 
کاشانی در ادامه خواستار حضور هر چه بیشتر شهروندان در فرآیند انتخابات مجلس شده و گفت: ما از مردم به خاطر قصور و ناکاربلدی‌هایمان که باعث شده آن‌ها نسبت به انقلاب، نقد داشته باشند؛ عذرخواهی می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم مثل همیشه با قوت حضور یابند تا بتوانیم شاهد یک مجلس خوب، قوی و با اقتدار باشیم. این مهم، جز با حضور پرشور و با قوت مردم میسر نیست. 
 
کد خبر: 3-218

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: