• سه شنبه ١٥ اسفند ١٤٠٢-١٦:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٤٢
کاشانی تذکر داد:11-220

تعلل در خصوص سیستان و بلوچستان پذیرفته نیست + گزارش تصویری

عضو شورای شهر با اشاره به وقوع همزمان سیل و زلزله در استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: تعلل در خصوص کمک رسانی به مردم مظلوم و محروم این استان پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو شورا با تأکید چند باره بر جنایت رخ داده در غزه و تداوم آن اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان، یک قحطی غیر طبیعی در غزه در حال وقوع است که جان بسیاری از کودکان و زنان را تهدید می‌کند. از تمام سازمان‌ها و دولت‌ها و همه آزاداندیشان درخواست می‌شود در حد توان هر کاری که از دستشان برمی‌آید انجام دهند. 
کاشانی در ادامه با اشاره به وقوع همزمان سیل و زلزله در استان سیستان وبلوچستان گفت: تعلل ما در خصوص مردم سیستان و بلوچستان پذیرفته نیست. کشوری که در زمینه‌های علمی، ورزشی، صنعتی و دفاعی در جهان حرفی برای گفتن دارد؛ برای یک اتفاق این چنینی نباید تعلل کند. شهرداری تهران که در تمام این سال‌ها و در تمام مشکلات در کنار مردم بوده بتواند تیمی برای امدادرسانی اعزام کند. حادثه‌ای که در این استان اتفاق افتاده بسیار سخت است؛ امیدواریم با اتحاد تمام نیروها کمک رسانی‌های لازم انجام شود تا مشکل مردم مظلوم و محروم سیستان و بلوچستان حل شود.
 
کد خبر: 11-220
 
گزارش تصویری این جلسه را در لینک زیر ببینید:
yun.ir/7whs29

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: