• يکشنبه ٨ آبان ١٤٠١-١١:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٤٢
سلیمانی تاکید کرد: ۳-۱۰۱

حادثه تروریستی شاهچراغ توسط سلول های باقی مانده از داعش علیه مردم ایران بود/ مترو ستون فقرات حمل و نقل شهری تهران

نرجس سلیمانی تاکید کرد: ستون فقرات حمل و نقل شهری کلانشهر تهران را مترو تشکیل می دهد و تا قبل از تکمیل آن، ورود به سایر ابزار حمل و نقل را دانش روز دنیا تأیید نمی کند.

 
 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرجس سلیمانی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در تذکر پیش از دستور صد و یکمین جلسه اظهار داشت: قریب به پنج سال از نابودی داعش و آن توده سرطانی می گذرد؛ حادثه تروریستی دلخراش در حرم شاهچراغ توسط معدود سلول های باقی مانده از عمل تروریستی نیز تنها یک پرده از نمایش علیه مردم شریف ایران است. 
وی ادامه داد: بر کلیه نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی مشخص است که باید عاملان و محرکین حادثه خونین را به مردم ایران معرفی کند. 
سلیمانی با اشاره به ورود تهران به بحث تراموا گفت: بدنه اصلی حمل و نقل تهران بر محور خدمات‌رسانی اتوبوس، مترو و تاکسی است و عدم تناسب تعداد و فرسودگی آن ها و همچنین عدم تکمیل طرح جامع مترو یکی از مشکلات سال‌های گذشته است. 
وی افزود: ستون فقرات حمل و نقل شهری کلانشهر تهران را مترو تشکیل می دهد و تا قبل از تکمیل آن، ورود به سایر ابزار حمل و نقل را دانش روز دنیا تأیید نمی کند. 
عضو شورای شهر تهران گفت: بهترین پاسخ به حل مشکل حمل و نقل عمومی در تهران تکمیل کلیه خطوط مترو و کاهش زمان انتظار مسافر و رساندن آن به زمان ایده‌آل دو دقیقه است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: