• شنبه ٦ آذر ١٤٠٠-٠٩:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣١٦٦
حبیب کاشانی در دیدار مردمی منطقه ۴ شهرداری تهران:

ایجاد فرصتهای جدید در مناطق کم برخوردار با نگاه ویژه به بافت های فرسوده

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران توجه جدی به مشکلات در حوزه بافتهای فرسوده خصوصا در محدوده منطقه ۴ را از ضروریات دانست و تاکید کرد: رفع این مشکلات باعث می شود تا فرصتهای موجود در منطقه و طرحهای جدید و موثر در توسعه زیر ساختها به اجرا درآید.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در پی دیداری های مردمی با حضور در شهرداری منطقه 4 در جلسه ای مشترک با محمد رضا پوریافر شهردار، معاونین و مدیران شهرداری منطقه 4 ضمن تبادل نظرات،  پیشنهادات و مشکلات  با شهروندان نیز دیدار داشتند.

حبیب کاشانی در ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج  رشادتها و از خود گذشتگی های این عزیزان را در تمامی زمینه های که حضور داشتنه اند پر ثمر دانست و بهره گیری از روحیه بسیجی در مدیریت شهری را از راههای موفقیت این مجموعه خواند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تاکید کرد: شورای ششم به دنبال کار کردن برای مردم است و خوشبختانه با بدنه ای که در شهرداری تهران وجود دارد امکان تحقق خواسته های شورای شهر تهران وجود دارد.

حبیب کاشانی توجه جدی به مشکلات در حوزه بافتهای فرسوده خصوصا در محدوده منطقه ۴ را از ضروریات دانست و تاکید کرد: رفع این مشکلات باعث می شود تا فرصتهای موجود در منطقه و طرحهای جدید و موثر در توسعه زیر ساختها به اجرا درآید.

کاشانی تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوعاتی همانند پرداخت حقوق کارکنان و نگهداشت شهر هزینه های بسیار زیادی را برای شهر به دنبال دارد اما اعضای شورای اسلامی شهر تهران معتقد هستند تیم فعلی شهرداری تهران توانایی این را دارد که بتواند اتفاقات خوبی را در شهر تهران رقم بزند.

همچنبن در ادامه این جلسه محمدرضا پوریافر شهردار منطقه نیز ضمن برشمردن مشکلات اساسی منطقه به بن بست بودن منطقه شمیران نو به  دلیل وجود مجموعه  نیروی دریای ارتش در این محدوده اشاره کرد و افزود: انتقال پادگان نیروی دریایی ارتش از محله شمیران نو و تبدیل آن به فضای عمومی شهر خواسته بحق شهروندان است و می تواند اتفاقات خوبی در زمینه های ترافیکی و فرهنگی اجتماعی به دنبال داشته باشد.

پوریافر با یادآوری خروج تعمیرگاه شرکت واحد و اتوبوسرانی از محله شمیران نو و تبدیل آن به بوستان از آن به عنوان یکی از اقدامات ماندگار در منطقه 4 یاد کرد و افزود: تداوم این خدمات و خروج پادگان نیروی دریایی و تحقق خواسته چندین ساله شهروندان موجب توسعه این محله خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات محله های کم برخوردار منطقه 4 و تسریع در تعیین تکلیف اسناد مالکیت این محله ها افزود: تعیین تکلیف صدور اسناد مالکیت محله های کم برخوردار منطقه 4 از جمله گلشن و شمیران نو میزان ساخت و سازهای غیر اصولی و غیر قانونی را در این منطقه کاهش خواهد داد.

در پایان این نشست، ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه 4 برگزار شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: