• سه شنبه ٢٥ آبان ١٤٠٠-١٢:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٠٨٤
سوده نجفی خواستار شد:

لزوم توجه ویژه شهرداری به حل معضلات موجود در منطقه ۹ تهران

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا داریم به منظور حل معضلات اجتماعی منطقه ۹، در ایجاد قرارگاه های اجتماعی ذیل این منطقه اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهرن سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بیست و چهارمین جلسه شورا در تذکری اظهار داشت: یکی از معضلات منطقه 9، وجود آسیب های اجتماعی در پارک المهدی است و از رییس پلیس تهران بزرگ درخواست داریم برای کاهش و رفع این مسائل اجتماعی، نظارت جدی تر و همکاری بیشتری با شهرداری تهران داشته باشند.
 
وی افزود: از شهردار تهران نیز تقاضا داریم که در ایجاد قرارگاه های اجتماعی ذیل این منطقه اهتمام ویژه نمایند.
 
رئیس کمیته سلامت شورا در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به گره ترافیکی سنگین در  میدان فتح، عنوان داشت: تملک سوله های آموزش و پرورش به طور قطع می‌تواند بخش اعظمی از بار ترافیکی آن محدوده را کاهش دهد؛ لذا شهرداری در عمل به این اقدام جهت رفاه حال شهروندان می بایست سرعت عمل بیشتری به خرج دهد. 
 
نجفی از دیگر مشکلات منطقه 9 را عدم تملک میدان آزادی توسط شهرداری دانست و افزود: این در حالی است که نگهداشت این مجموعه بر عهده ی مدیریت شهری می باشد. اما بنیاد فرهنگی هنری رودکی سالهاست با در اختیار داشتن بهره برداری از این برج، نتوانسته به خوبی انتظارات را برآورده کند و این موضوع باید تعیین تکلیف شود.
 
عضو هیات رییسه شورا در پایان به کمبود سرانه فضای سبز این منطقه نسبت به مساحت آن و نیز لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی موجود در منطقه ۹ اشاره کرد و از شهردار تهران خواستار شد تا گزارش اقدامات خود در این منطقه را به شورای شهر اعلام نماید.
4-24

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: