• جمعه ١٢ شهريور ١٤٠٠-١١:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣٩٠
در دیدار مردمی دو عضو شورا در منطقه 6 مطرح شد:

حبیب کاشانی: مدیریت شهری در دوره ششم باید برای شهروندان سنگ تمام بگذارند/ حجت الاسلام آقامیری: مسئولین باید بدنبال تحول در خودشان باشند تا موجبات تحول سازنده را در دیگران ایجاد کنند

دو عضو شورای اسلامی شهر تهران طی دیدار مردمی در منطقه 6 بر تلاش مدیریت شهری برای انجام کارهای مهم به نفع شهروندان تهران تاکید کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی و حجت الاسلام آقامیری با حضور در منطقه 6 شهرداری تهران ضمن دیدار با شهروندان این منطقه به بررسی مشکلات شهروندان و منطقه پرداختند.

در ابتدای این برنامه تورج فرهادی شهردار منطقه و معاونین و شهرداران نواحی حضور داشتند که نکاتی را در خصوص مشکلات منطقه مطرح کردند. بر اساس این گزارش ازجمله موارد مطروحه توسط شهردار منطقه ۶ توجه و نیاز به بازنگری طرح تفصیلی که مشکلات بسیارجدی را در منطقه ایجاد نموده است بود.

تورج فرهادی همچنین مشکلات مربوط به خط آسمان و محدودیتهای جدید که امکان صدور پروانه را میسر نمی سازد را مطرح کرد.

شهردار منطقه 6 در این دیدار مطرح کرد که به دلیل وجود بیمارستانهای متعدد و بزرگ در سطح منطقه متاسفانه همراهان این بیماران اکثرا در اطراف بیمارستانها مستقر میشوند که هیچ امکانات بهداشتی برای ارایه خدمات وجود ندارد. همچنین وجود باغات با پرونده های باز یکی دیگر از مشکلات شهر تهران و منطقه  میباشد.

 همچنین حجت الاسلام آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار تاکید کرد: مسئولین ابتدا باید بدنبال تحول در خودشان باشند تا بتوانند موجبات تحول سازنده را در دیگران ایجاد کنند.

او ادامه داد: باتوجه به مشکلات معیشتی مردم و درگیری با بیماری کرونا ضرورت دارد تا مجموعه شهرداری به این نکات توجه داشته تا با انجام به موقع درخواستهای مراجعین بتوانیم بخشی از مشکلات و نگرانیهای انان را کاهش دهیم.

حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز در این دیدار ضمن اشاره به نکات مطرح شده توسط شهردار منطقه به بافت منطقه اشاره داشته و وجود مراکز مذهبی و مدارس اقلیتهای دینی در منطقه و وجود دبیرستان ماندگار البرز را نکته تمایز منطقه ۶ با سایر مناطق مطرح کرد.

کاشانی حضور زاکانی در شهرداری تهران را برای شهروندان و کارکنان شهرداری بسیار ارزشمند دانسته و اظهار داشت که ایشان فردی ساده زیست  دارای سلامت شغلی و وقت گذار برای مردم تهران میباشند.

او  توجه ویژه زاکانی به کارمندان در حوزه صف را از ویژگیهای مهم شهردار تهران دانست.

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ازآنجایکه افزایش و  تحقق بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۰ بدون نگاه فنی صورت گرفته لذا لازم است ضمن اصلاح آن همکاران در سطح مناطق باید تلاش کنند تا درآمدهای قابل وصول هرچه سریعتر محقق شود

 حبیب کاشانی در پایان صحبتهای خود در جمع معاونین و شهرداران نواحی منطقه شش تاکید کرد: تمام فعالیتهای مثبت در دوره های دوم و سوم و چهارم شورا از قبیل پل و تونل صدر نیایش، بزرگراه امام علی، احداث بوستانهای متعدد،و سایر فعالیتهای سازنده در شهر تهران توسط عزیزان در حوزه شهرداری احداث و ساخته شده پس شما نشان دادید دارای تواناییهای بسیاری هستید پس باید در دوره ششم بسیار کوشا و با تلاش بتوانیم کارهای مهم دیگری را برای مردم تهران به انجام برسانند و به قولی سنگ تمام بگذارند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: