• سه شنبه ٤ شهريور ١٣٩٩-١١:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٥٤
ناهید خداکرمی پس از استماع گزارش شورایاری منطقه 18 بیان داشت

برای تصمیم سازی و حل مشکلات از مردم و کاسبان محله استفاده شود

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران طی پیشنهادی گفت: شورایاران محترم منطقه 18 کارگروه توسعه منطقه در بازار شادآباد را با کسبه و تجار شادآباد، که عموما جزو افراد برخوردار محسوب می شوند، تشکیل دهند و برای تصمیم سازی و حل مشکلات از مردم و کاسبان محله استفاده کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورا پس از استماع گزارش رابط هیأت رئیسه شورایاریمنطقه 18، ضمن تشکر از ارائه گزارش دقیق شورایاری و شهرداری  منطقه،  گفت: در مناطقی، مثل منطقه 18 که کانون تجاری، مثل شادآباد در آن مستقر است، شهرداران مناطق میتوانند از این پتانسیل برای توسعه و پیشرفت این مناطق استفاده کنند. اما گویا این اتفاق نمیافتاد . سئوال من این است که در غیراین صورت  دلیل وجود واحد مشارکتهای مردمی چیست؟

وی ادامه داد:  پیشنهاد من این است که شورایاران محترم کارگروه توسعه منطقه در بازار شادآباد را با کسبه و تجار شادآباد که عموما جزو افراد برخوردار محسوب میشوند، تشکیل دهند و برای تصمیمسازی و حل مشکلات، از مردم و کاسبان محله استفاده کنند.

او تاکید کرد: فضای باز این منطقه استثنایی است، و میشود پروژههایی را با تجار منطقه تعریف کرد . پروژههایی مثل مسکنسازی و عمرانی که به سرمایهگذاریهایی نیاز دارد، که در آینده برای اهالی هم ارزش افزوده داشت.  همچنین برای کسبه محله یا کسب و کارهای سیار، پیشنهاد میکنم  که بازارهایی سیار در هفت روز هفته در فضاهای باز منطقه تعریف شود، تا هر نقطه، هر روز یک گروه از دستفروشهای تخصصی را پوشش دهد. این کار هم باعث ایجاد اشتغال میشود و هم میتوانیم استفاده مفید از فضاهای باز منطقهای داشته باشیم.

 

233-3

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: