• يکشنبه ١٥ تير ١٣٩٩-١٥:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٢٣٣
پرسش حجت نظری، رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران.10-224

سهم و قصور مالک و شهرداری در مورد حادثه "کلینیک سینا مهر" چقدر است؟

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان این مطلب که مردم از ما انتظار دارند که با آنان صادق باشیم، گفت: در حادثه "کلینیک سینا مهر" باید سهم و قصور مالک یا مالکین، و نیز سهم و قصور شهرداری مشخص شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، حجت نظری در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورا، که به بررسی ابعاد حادثه کلینیک سینا مهر اختصاص داشت، به طرح پرسش هایی در این زمینه پرداخت، و گفت : چند پرسش باید پاسخ داده شود. نکته اول، مالک یا مالکین تکلیفشان باید روشن شود. من در بررسی اسناد متوجه شدم که مالکیت برای بانک است. و باید مشخص شود در آن اتفاق چه نقش، و چه میزان قصوری مالک یا مالکین داشته اند؟

وی ادامه داد:  سهم شهرداری از این قصور چقدر است؟ آیا رای ماده ۱۰۰ دارد یا خیر؟ و اگر دارد، چرا اجرا نشده است؟ اینکه سهم وزارت کار، و وزارت بهداشت در این حادثه چقدر است ؟

نظری افزود: به نظر من باید به این مهم توجه کنیم، که در مواقع بحران خیلی از وقت ها  پیش می آید که شاهد این هستیم، دستگاه‌های مختلف تقصیر را گردن دیگری می اندازند .

وی ادامه داد:  من خواهش دارم، یک بار برای همیشه، ما به عنوان نمایندگان شهروندان تهرانی این مهم را به سرانجام برسانیم. و هر میزان که گردن ما قصور هست، بپذیریم. و یا حتی در هر کدام از بخش‌های دولتی و عمومی را مشخص کنیم، و به اطلاع مردم برسانیم. و این انتظار به حق مردم است، و مردم از ما انتظار دارند که با شهروندان تهرانی صادق باشیم. جان مردم قطعاً چیزی است که غیر قابل جبران است. امیدوارم تلاش کنیم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: