• يکشنبه ٣١ فروردين ١٣٩٩-١٣:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥١٤
صدراعظم نوری:

وزارت بهداشت تعداد فوت شدگان تهران را روزانه به صورت شفاف و تفکیک شده اعلام كند

رييس كميسيون سلامت،محيط زيست شوراي شهر تهران گفت: از وزارت بهداشت تقاضا داریم حداقل آمار شهر تهران را روزانه به صورت شفاف و تفکیک شده اعلام كند. چراکه این اعلام موجب بازدارندگی حضور مردم در فضاهاي عمومي خواهد بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدر اعظم نوری، طی تذکری در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به نظر می‌رسد بیش از یک سوم فوت شدگان کرونایی در شهر تهران هستند، ادامه داد: وقتی جمعیت ثابت تهران ٨ ميليون و هفتصد هزار نفر  است، طبیعي است که تعداد فوت شدگان تهران بیشتر باشد. بنابراین  از وزارت بهداشت تقاضا داریم حداقل آمار شهر تهران را روزانه به صورت شفاف و تفکیک شده اعلام كند.

نوري تاكيد كرد: این اعلام موجب بازدارندگی حضور مردم در فضاهاي عمومي خواهد بود. زیرا تعدادي از شهروندان که کار ضروري ندارند، و از سر بی توجهي وارد محیط های اجتماعی می شوند، با دانستن آمار تفكيك شده فوتي‌هاي تهران، در خانه مي مانند.

رييس كميسيون سلامت،محيط زيست شوراي شهر تهران اضافه كرد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم، درخواست از آقای هاشمی است تا درباره ١٤٩ پرونده کمیسیون ماده هفت که مربوط به اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز است، و در صف بررسي مانده‌اند، تصمیم گیری کنند.

نوری گفت: اين آمار شامل  ٦٧ پرونده در انتظار صحن علنی،٢٢ پرونده در انتظار بازديد و٦٠ پرونده در كميسيون شهرسازي است. انتظار دارم ساز و کار مشخص جهت رسيدگي اتخاذ شود.

5-209

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: