• سه شنبه ١٧ دی ١٣٩٨-٠٩:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٨٩٧
محمد سالاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتقام خون سردار سلیمانی باید مبتنی بر تدبیر و هوشمندی باشد

عضو شورای شهر تهران گفت: انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواسته به حق تمام مردم کشور است.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح شکوه مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز تمام آحاد مردم از هر مسلک، مرام و جناح سیاسی به پاسداشت احترام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر او حضور پیدا کردند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تصریح کرد: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی نشان داد که نه تنها حاج قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت در منطقه و جهان بود، بلکه نماد عینی برای انسجام ملی در کشور ماست.

سالاری تصریح کرد: حاج قاسم نشان داد می‌توان جدا از مسائل سیاسی، هستی خود را فدای مرز‌ها و از این طریق نیز قلب‌های مردم را تسخیر کرد.

او ادامه داد: سردار سلیمانی نه تنها در قلوب مردم ایران جا دارد، بلکه او پناهگاه تمام رنج دیدگان در دیگر کشور‌ها بود و ترور او از سوی کشوری که ادعای مبارزه با تروریست بین‌المللی را دارد، نشان از رفتار بی‌شرمانه کشور‌های مدعی مبارزه با تروریست بود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به استیصال رئیس جمهور آمریکا، گفت: ترور سردار سلیمانی نشان از استیصال ترامپ بود که این حادثه را رقم زد و پس از آن نیز بی‌شرمانه اعلام کرد که این اقدام، اقدامی درست بود، اما ترامپ فکر نمی‌کرد که خون شهید سلیمانی و هم رزمانش تمام مردم ایران را یکدل و یکپارچه کند.

سالاری در پاسخ به این سوال که شکل واکنش ما به ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به چه شکل باید باشد؟ گفت: انتظار به حق مردم به عنوان انتقام سخت مطرح شده است، اما نکته‌ای که باید توجه کرد که انتقام سخت و با انتقام شتاب زده متفاوت است.

او با تأکید بر اینکه ما باید به سخت‌ترین شکل ممکن انتقام سردار حاج قاسم سلیمانی را بگیریم، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی خواسته تمام جریان‌های سیاسی است، اما باید به این نکته تأکید کرد که این شکل انتقام باید مبتنی بر تدبیر و هوشمندانه باشد تا باعث سربلندی ایران شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: