• سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣-١٣:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٨٦
تشکری هاشمی:5-228

شهرداری از کارهای هزینه بر و بی تأثیر خودداری کند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به ضرورت مدیریت هزینه های شهر، بر ضرورت اجتناب از انجام کارهای هزینه بر و بی تأثیر از سوی شهرداری تهران تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در واکنش به گزارش  معاون خدمات شهری شهرداری تهران و  با اشاره به رنگ زدن جداول خیابان‌ها گفت: در اکثر کشورهای دنیا به جز برخی کشورهای عربی همسایه،
 از رنگ خود بتن برای جداول استفاده و این رنگ به عنوان رنگی سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود اما متاسفانه در کشور ما سالیانه صدها میلیارد تومان برای رنگ آمیزی جداول کنار خیابان‌ها و معابر هزینه  می‌شود. 
وی ادامه داد: تقاضای بنده از شهرداری و معاونت خدمات شهری این است که رنگ زدن جداول را از دستور خارج کنند و اگر قرار است رنگ آمیزی هم صورت گیرد، باید از رنگ‌های ترافیکی که دارای معنا، پیام و استاندارد هستند استفاده شود. 
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رفیوژهای وسط خیابان‌ها بیان کرد: با وجود تذکرهای قبلی متاسفانه شاهد این هستیم که هر روز رفیوژهای جدیدی که بسیار هزینه بر هستند  وسط خیابان‌ها سبز می‌شوند  علاوه بر آن در در خیابان کریم خان می‌بینیم که در نرده های کناری گلدان‌هایی نصب می‌شوند نه تنها زیبایی خاصی به شهر نمی‌دهند بلکه بسیار هم  ناایمن  هستند و برای آب دادن به این گلدان‌ها، حوادث متعددی اتفاق می افتد.
تشکری هاشمی افزود: تقاضای بنده این است از کارهایی که چندان زیبایی برای شهر ندارند اما هزینه بسیاری به بار می‌آورند؛ جلوگیری کنیم.
 
کد خبر: 5-228

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: