• يکشنبه ٢ ارديبهشت ١٤٠٣-١٢:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧١٢
تشکری هاشمی تذکر داد 4-229

واقعیت آتش سوزی پایانه شرق/ ازبین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ضرورت حفظ ایمنی و سلامت شهروندان و رعایت ضوابط HSE توسط شهرداری تهران نذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و بیست نهمین جلسه شورای شهر تهران و  با اشاره به حادثه آتش سوزی در پایانه شرق تهران گفت:  پنجشنبه هفته گذشته، حادثه تلخی در پایانه شرق  در دست ساخت رخ داد و متاسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر از اتباع افغانستانی و کسانی که برای کار به تهران آمده بودند جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز با سوختگی شدید در بیمارستان بستری است و ظاهراً حال خوبی ندارد. 
وی ضمن اشاره به سایر حوادث تلخی که در دوره مدیریت ششم شهری تهران رخ داده است اظهار کرد: حادثه فوت دو کودک در استخر، مجروح شدن کودکان در اثر ترکیدن بالن و حادثه افتادن یک کودک در چاه، نتیجه نبود آموزش‌های شهروندی و HSE است. 
تشکری هاشمی ضمن عرض تسلیت به خانواده افرادی جان خود را در حادثه آتش سوزی پایانه شرق از دست داده‌اند؛ گفت:  تقاضای بنده از شهردار و شهرداری تهران این است که در تبلیغات محیطی به آموزش‌های شهروندی توجه بیشتری داشته باشند و HSE را در تمام پروژه ها رعایت کنند. 
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متأسفانه کمتر می‌بینیم که شهرداری تهران از ابزارهای لازم و متخصصان برای آموزش‌های شهروندی استفاده کند. باید  HSE در پروژه‌های شهری به عنوان بخشی از الزامات مد نظر قرار گیرد و ابزارها و امکانات مورد نظر در کارگاه‌ها برای مبارزه با چنین حوادثی فراهم شود.
 
کد خبر: 4-229

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: