• دوشنبه ٧ اسفند ١٤٠٢-١٤:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٩٥
امانی:

هزینه ترمیم حقوق در بودجه 1403 پیش بینی شده

عضو شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به مصوبه «ترمیم حقوق» مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتبار این موضوع، در بودجه سال 1403 شهرداری تهران در نظر گرفته شده‌است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ صبح امروز دوشنبه(۷ اسفندماه ۱۴۰۲) ناصر امانی، عضو کمیته برنامه بودجه، در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص «تبیین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران» با بیان اینکه 600 میلیارد تومان در متمم بودجه 1403 شهرداری تهران، برای ترمیم حقوق کارکنان پیش بینی شده است؛ افزود: اجرایی کردن ترمیم حقوق، منوط به رفع موانع قانونی می باشد که در گرو تصمیم گیری مجلس شورای اسلامی است. چنانچه در سال آتی این موانع رفع شود؛ شهرداری تهران، موضوع را اجرایی خواهد کرد.
 
سیاست شورای شهر، کوچک سازی ساختار شهرداری است
ناصر امانی، در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص کوچک سازی ساختار و کاهش نیروی انسانی شهرداری تهران، اظهار داشت: در برنامه چهارم مصوب شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری در قبال شماری از نیرو هایی که سالانه از ساختارش خارج می شوند؛ صرفاً مجوز کارگزینی پنجاه درصد از این تعداد را برای ورود نیروی جدید دارد. این خود گام بزرگی در راستای کوچک سازی ساختار و بدنه نیروی انسانی شهرداری تهران می باشد. 
امانی ادامه داد: بنابر گزارشات شهرداری، این موضوع در دو سال گذشته رعایت شده است. 
وی افزود: شهرداری تهران، در خصوص مسائل استخدامی و سازمانی، تابع مقررات عمومی کشور است و مجلس شورای اسلامی به مدت دوسال، همه سازمان های دولتی و عمومی غیر دولتی را موظف کرد ایثارگران را استخدام و تبدیل وضعیت نمایند. مطابق این مصوبه، شهرداری تهران موظف بود فرزندان ایثارگران را حتی در شرکت های وابسته به شهرداری و آنهایی که در شرکت های پیمانکاری شهرداری خدمت می کردند؛ تبدیل وضعیت نماید. براین اساس، حدود 8 هزار نفر که وابستگان درجه یک آنها ایثارگر بودند؛ استخدام شدند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: