• سه شنبه ٤ ارديبهشت ١٤٠٣-١٤:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٣٤
امانی تأکید کرد: 8-230

ضرورت بازنگری در کارکرد معاونت اجتماعی/ جای خالی آموزش‌های شهروندی در سیما و منظر پایتخت

عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، ضمن انتقاد از برخی موازی کاری ها که واحدهای مختلف شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام می دهند؛ بر ضرورت بازنگری در کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهرن، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش عملکرد معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ما نیاز دایم  اقدامی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام می‌دهیم در راستای راهبردهای فرهنگی و اجتماعی باشد. خاطرم هست در برنامه‌هایی که آقای زاکانی در ابتدای شروع به کارشان ارائه دادند؛ از مهم‌ترین برنامه‌هایشان ترسیم راهبردهای فرهنگی و اجتماعی شهر بود. نمیدانم این برنامه‌هایی که آقای توکلی امروز ارائه دادند، که اغلب برنامه‌های مناسبتی هستند، در راستای آن راهبردها هست یا نه؟ کار فرهنگی یک کار کند است و نیاز به زمان دارد. ما باید آخر این دوره میزان تاثیرگذاری کارهای معاونت فرهنگی و اجتماعی را بررسی کنیم و  بر روی اخلاق شهروندی این تاثیرات را حس کنیم. 
او ادامه داد: جایگاه اخلاق در این برنامه‌ها خالی است. ما یکسری ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه داریم. اگر شما صفحه حوادث روزنامه‌ها را مطالعه کنید؛ درگیری‌های خانوادگی و یا  قتل‌هایی که در شبانه‌روز اتفاق میفتد و تصادفات شهری، حاکی از بی‌اخلاقی‌ها است.
امانی اضافه کرد: بنده یک روز به صورت مفصل درباره خالی بودن منظر شهر از آموزش شهروندی تذکر دادم. این برنامه‌های خوبی که عمدتاً هم مناسبی بود تا چه اندازه توانسته خلاهای این چنینی را پر کند. 
وی در خصوص برخی موازی کاری ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شما اگر رئیس سازمان فرهنگی و هنری را دعوت کنید و بگویید برنامه‌های ماه مبارک رمضانت را تشریح کن؛ قطعا یکسری برنامه شبیه برنامه‌هایی که آقای توکلی‌زاده ارائه کردند؛ ارائه خواهد کرد. به نظرم باید یک بازنگری جدی در حوزه اجتماعی شهرداری تهران اتفاق بیفتد و کارهای فاخر بزرگ که محتوای ایرانی و اسلامی داشته باشد؛ اجرا شود.
 
کد خبر: 8-230

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: