• شنبه ١٥ مهر ١٤٠٢-١٥:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٥٩٦
معدنی‌پور خبر داد:

راه‌اندازی ۱۷ سالن یاس در پایتخت با کاربری«ازدواج آسان»/ تعیین جامعه هدف در حال بازنگری است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از پیش‌بینی برای راه‌اندازی ۱۷ سالن یاس در پایتخت بر اساس برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در گفت و گو با خبرنگار شهردر خصوص اقدامات شهرداری در موضوع ازدواج آسان با بیان اینکه در گذشته شهرداری برای ترویج این امر خطیر نسبت به ایجاد سالن‌های یاس برای استفاده خانواده‌های کم برخوردار اقدام کرد، گفت: تعدادی از این سالن‌ها در دوره گذشته تعطیل و یا به بخش‌های دیگر واگذار شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در برنامه چهارم تلاش بر احیای این مراکز وجود داشت، یادآور شد: قرار بر این شد در مناطقی که این سالن‌ها با این کاربری غیرفعال شدند، مجدداً فعال و در مناطقی که مراکز یاس ندارند، با مشارکت بخش خصوصی این مراکز راه‌اندازی شود.
وی با اعلام اینکه قرار بر این است در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران تعداد ۱۷ سالن یاس در پایتخت راه اندازی کند، تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارشاتی که دریافت کردیم، مناطقی که به سالن نیاز داشتند در تلاش هستند که مراکز را مجدداً احیا کنند.
معدنی‌پور با بیان اینکه در برخی مناطق این مراکز فعال هستند و تجهیزات آنها بروزرسانی شده است، اعلام کرد: دستورالعمل‌ها برای ارائه تخفیف به خانواده‌ها و تعیین جامعه هدف در حال بازنگری است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: