• پنج شنبه ١٥ تير ١٤٠٢-١٧:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٠٤٧
شمس‌احسان در جمع قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱ مطرح کرد؛

رعایت اخذ تعرفه‌های ورزشی مصوب در راستای حمایت از حقوق شهروندان

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران بر رعایت اخذ تعرفه‌های ورزشی مصوب در راستای حمایت از حقوق شهروندان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران که چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود،از سالن‌های ورزشی منطقه ۱ بازدید کرد.  

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید از مجموعه‌های ورزشی شهدای دزاشیب، شهرک نفت، مجموعه فرهنگی ورزشی در حال ساخت قائم و مجموعه ورزشی شهدای اوین بازدید کرد.

شمس‌احسان در این بازدید ضمن بررسی مشکلات، نسبت به رعایت اخذ تعرفه های ورزشی مصوب در راستای حمایت از شهروندان و جلوگیری از دریافت تعرفه‌های اضافی تاکید کرد.

وی گفت: مدیران ورزشی شهرداری منطقه و سازمان ورزش شهرداری تهران با نظارت بیشتر بر عملکرد بهره‌برداران در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدام کنند.

شمس‌احسان در «نشست صمیمانه با قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱ شهرداری تهران» ضمن گفت‌وگو با قهرمانان ورزشی این منطقه  گفت: ورزش همگانی، بستر کشف و شناسایی استعدادها است و قهرمانان ورزشی می‌بایست در راستای انجام رسالت و مسئوليت اجتماعی به عنوان الگوهای قابل اتکا در راستای تشویق شهروندان به فعالیت‌های ورزشی با مدیریت شهری همکاری کنند. 

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: کمیته ورزش دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، در تدوین برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران، «توسعه و ترویج ورزش همگانی و استعدادیابی ورزشی در جهت کمک به ورزش قهرمانی و افزایش نشاط و سلامت اجتماعی» را مورد تاکید قرار داده و مدیریت شهری تهران موظف شده است تا در طول اجرای برنامه چهارم، در این راستا برنامه‌ریزی و تلاش مستمر داشته باشند. 

شمس‌احسان در این جلسه در گفت‌وگوهای صمیمانه به مشکلات و چالش‌های پیش روی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱ رسیدگی و مواردی در راستای حل مشکلات آنان و ایجاد تعامل بین مدیران شهرداری منطقه یک و قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در جهت توسعه ورزش شهروندی در سطح منطقه مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور شهردار و مدیران ورزشی منطقه و همچنین مدیر عامل و معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: