• سه شنبه ٢٧ تير ١٤٠٢-١٢:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١٢٨
شمس‌احسان مطرح کرد؛

حمایت شورا و شهرداری تهران از ورزشکاران با نیاز‌های ویژه/ امکانات ورزشی شهر برای حضور ورزشکاران معلول مناسب سازی شود

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعلام حمایت شورا و شهرداری از ورزشکاران، درخواست کرد امکانات ورزشی شهر تهران برای حضور ورزش کاران معلول مناسب سازی شود.

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران،  مراسم  تجلیل از قهرمانان جهانی المپیک ویژه ایران اعزامی به مسابقات برلین با حضور زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، مدیرکل سلامت شهرداری، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیران شهرداری مناطق ۲۲ و ۱۸ در منطقه ۲۲ برگزار شد. 
زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: برنامه‌هایی در شورای شهر و شهرداری تدوین شده است که گروه‌های دارای معلولیت بتوانند از مراکز شهری به شکل ارزان، رایگان و بدون محدودیت استفاده کنند. 
رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: هنگامی که در آوردگاه جهانی باد به پرچم پرغرور ما می وزد دل هموطنان نیز شاد می‌شود و آنچه مایه مباهات است این است که در شرایط سخت و با محدودیت به این جایگاه رسیده‌اید و این شیرینی را برای ما مضاعف می‌کند. 
وی تاکید کرد: همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بخشی از بودجه شهرداری را برای پیشرفت ورزشکارانی اختصاص دهیم که با حداقل امکانات و اعتبار افتخاری بزرگ برای کشور رقم زده‌اند‌. 
شمس احسان با تاکید بر اینکه همه ارکان شهرداری باید پای کار این ورزشکاران بیایند و از آن‌ها حمایت کنند، گفت: امکانات ورزشی و بهداشتی شهر تهران باید در اختیار کانون سندروم داون و ورزشکاران قرار گیرد.
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم برای ارائه خدمات حمایتی در خور شان این قهرمانان پیش بینی شود تا کسب مدال تنها دغدغه این عزیزان باشد. 
وی گفت: امیدوارم با حمایت‌هایی که انجام می‌‌شود در آینده اخبار خوشایند بیشتری از موفقیت ورزشکاران با نیازهای ویژه دیده و شنیده شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: