• دوشنبه ٥ تير ١٤٠٢-١٠:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٩٤٦
چمران تشریح شد؛

آخرین وضعیت محل آرامستان‌های جدید تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز برای احداث آرامستان‌های جدید تهران، محلی به تثبیت نرسیده اما تأکید ما این است که در چند نقطه از شهر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درخصوص جانمایی آرامستان‌های جدید پایتخت، اظهار کرد: هنوز محل خاصی تثبیت نشده است؛ در دوره گذشته دولت زمینی در جنوب شرقی شهر تهران واگذار کرده بود که البته فاصله طولانی از شهر دارد، به طوری که از بهشت زهرا (س) نیز دورتر است اما همین زمین نیز هنوز نهایی نشده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: ما طرحی در گذشته داشتیم که در شرق و غرب تهران آرامستان احداث شود تا تمام شهروندان ناچار نشوند به جنوب شهر بروند.
وی ادامه داد: در شرق تهران گفتند زمین‌های خاصی هست که آب از آن به یکی از سدها منتقل می‌شود و در غرب نیز در شهرقدس و وردآورد تا عده‌ای خبر را شنیدند، قیل و قال به راه افتاد که اینجا قرار است آرامستان شود؛ لذا ما دست برداشتیم.
چمران در پاسخ به این پرسش که «آیا شورای شهر محلی را برای احداث آرامستان‌های جدید پیشنهاد داده است یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: بنده پیشنهادی ندارم اما طبیعتاً باید در چند نقطه از تهران باشد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: