• دوشنبه ٢٠ آذر ١٤٠٢-١٢:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٨٤
چمران:

پایتخت باید یک مدیر داشته باشد / توضیح نادرست لایحه مدیریت یکپارچه شهری به نمایندگان مجلس

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه یک نفر باید در شهر مدیر باشد تا بتواند شرایط را مدیریت کند، گفت: اگر اینگونه نباشد، شرایط همین است که امروز شاهد آن هستیم و هر بخشی مسئولیت و مدیریت را به سمت خود می‌کشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران ، به نقل از شهر، مهدی چمران در خصوص بررسی لایحه مدیریت یکپارچه شهری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه این لایحه با چند رای کمتر تصویب نشد و به نظر می‌رسد لایحه به درستی به نمایندگان مجلس توضیح داده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: برداشت و تصور نمایندگان این بود که باید همه امور در اختیار شهرداری‌ها باشد؛ در حالیکه ما به دنبال هماهنگی و مدیریت یکپارچه شهری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه یک نفر باید در شهر مدیر باشد تا بتواند شرایط را مدیریت کند، گفت: اگر اینگونه نباشد، شرایط همین است که امروز شاهد آن هستیم و هر بخشی مسئولیت و مدیریت را به سمت خود می‌کشد.

چمران با بیان اینکه اگر شهر یک مدیر داشته باشد و بتواند امور را هماهنگ کند قطعا و یقینا به نفع شهر و مردم خواهد بود، یادآور شد: به اعتقاد بنده به خوبی این موضوع در مجلس بیان نشد؛ لذا در نهایت رای نیاورد و به تصویب نرسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما نظرات خود را به کمیسیون مربوطه اعلام کردیم و در کمیسیون حائز رای شد اما در صحن علنی مجلس تصویب نشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: