• يکشنبه ٢١ خرداد ١٤٠٢-١٣:٠٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٠٣
سوده نجفی:

طرح جامع سلامت شهر تهران تدوین می شود/ خانه های سلامت بازوان توانمند مدیریت شهری در حوزه سلامت

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در آیین تقدیر از مسئولین منتخب خانه های سلامت مناطق 22 گانه تهران، از تدوین طرح جامع سلامت شهر تهران توسط این کمیته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تقدیر از مسئولین منتخب خانه های سلامت مناطق 22 گانه تهران که به میزبانی شهرداری منطقه 8 برگزار شد، گفت: خانه های سلامت بازوان توانمند مدیریت شهری در اجرای برنامه ها و سیاست های تدوین شده است و اگر کارکنان و فعالان این مراکز در شهر تهران نباشید قطعا این برنامه ها به سرانجام نمی رسد.
سوده نجفی با اشاره به تعاملات مطلوب شهروندان با کارکنان مراکز سلامت در مراجعات مستمر ادامه داد: خانه های سلامت نقش مهم و کلیدی در حوزه فرهنگ سازی و آموزش شهروندان دارد و نباید از ظرفیت این قشر و مراکز غافل بود.
وی خاطر نشان کرد: همه فعالان و کارکنان خانه های سلامت شهر تهران با شهرداری رابطه استخدامی ندارد و تعدادی از فعالان صرفا برای خدمت به شهروندان به مدیریت شهری در حوزه سلامت کمک می کنند و ما قدردان تلاش ها و زحمات این عزیزان هستیم.
عضو شورای شهر با اشاره به نقش خانه های سلامت شهر تهران در ایام کرونا یادآورد شد: این مراکز در ایام شیوع ویروس کرونا پا به پای بیمارستان ها و مراکز درمانی بدون هیچ چشم داشتی به شهروندان خدمت رسانی کردند و عملکرد قابل توجه ای در این زمینه داشتند.
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: در کمیته سلامت شورا به دنبال تدوین طرح جامع سلامت شهر تهران هستیم تا از این طریق از موازی کاری هایی که در حوزه سلامت صورت می گیرد جلوگیری شود.
وی ادامه داد: این موضوع در کارگروه های مختلف کمیته سلامت بررسی شده و در نهایت برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه طرح جامع سلامت را در دستور کار خود قرار دادیم و امیدواریم تا پایان امسال تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد.

گزارش تصویری این مراسم را در لینک زیر ببینید:

yun.ir/72w3ig

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: