• چهارشنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٢-١٠:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥١٥
سوده نجفی در بازدید از بیمارستان ضیائیان مطرح كرد؛

بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف درمانی/ فرهنگ‌سازی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به مناسبت هفته سلامت و تقدیر از کادر درمان از بیمارستان ضیائیان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی پس ازبازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ضیایی در نشستی که به همراه شهردار منطقه ۱۷ و معاونان و رئیس شرکت شهر سالم شهرداری با رئیس بیمارستان و جمعی از مدیران این مجموعه درمانی داشت در جریان مشکلات و شرایط بیمارستان قرار گرفت.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر پس از استماع گزارش از فعالیت‌های این مرکز درمانی ضمن تاکیدبر جوانگرایی و بهره‌مندی از ظرفیت جوانان و توانمندی‌های آنان در بخش‌های مختلف درمانی اذعان کرد: استفاده از جوانان در حوزه توانگیر و پرمشغله‌ای همچون سلامت موجب توسعه و بهبود کیفیت خدمات به بیماران می‌شود.
عضو شورای شهر تهران فرهنگ‌سازی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم را از اولویت‌های جامعه دانست و افزود: پیشرفت و گسترش فعالیت مراکز درمانی و خدماتی فارغ از حمایت‌های دولتی نیازمند حمایت‌های سازمان‌های مردم نهاد و خیرین است که در همین راستا اقدامات حائز اهمیتی از سوی کمیته سلامت شورای شهر صورت صورت گرفته است.
نجفی در پایان از شهردار منطقه۱۷خواست در حوزه فضای سبز، آسفالت، اقدامات مربوط به زیباسازی، بازیافت و … همکاری‌های لازم را به این بیمارستان داشته باشد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: