• چهارشنبه ١٧ اسفند ١٤٠١-١٥:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٢٩٤
سوده نجفی؛

اتکا به جوانان انقلابی، مقدمه ظهور

نیمه شعبان سالروز فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) است که چشم‌انتظاری برای ظهورش به عنوان آخرین پیام‌آور راستی و عدالت و برابری در چنین شرایطی که بشریت به دنبال حکومتی امن و تسلی‌بخش صبری عظیم‌میخواهد.

مهمترین نکته‌ای که موجب تاب‌آوری روزهای غیبت ایشان می‌شود استناد به آیه «إِنِّي جَاعِلٌ فِي الْأَرْضِ خَلِيفَةً ۖ» است که بر حی‌و‌حاضر بودن امام عصر گواهی می‌دهد و بستر رزق و فیض عالم بزرگ هستی‌است.

پیش از ظهور مهدی موعود انسان‌ها در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف مجاهدت هرکدام به‌نوعی آزموده می‌شوند که متعهد بودن در قبال مردم نیز بخشی از این آزمایش است.

براساس قرائن و تجربه‌های مطرح‌شده در طول تاریخ از صدر اسلام تا دوران دفاع مقدس و اغتشاشات اخیر همه‌ حکایت از حقیقت نقش موثر و حیاتی جوانان دارد.

جوانانی که باید با حمایت و همراهی مسئولان کارآمد‌تر و چشمگیر از گذشتگان در راه تحقق آرمان‌های حضرت ولی‌عصر گام بردارند تا پرچم ولایت مهدی موعود به دست خود ایشان برسد.

اگرچه گام برداشتن در چنین راهی مستلزم همراهی و همدلی جوانان است اما ایجاد بسترهای فرهنگی و اجتماعی و سیاسی از جمله اقدامات اصولی و مهمی است که باید توسط مسئولان، ‌سیاستگذاران و مدیران در هرجایگاهی که قرار دارند رقم بخورد.

مسئولان باید بدانند مقدمه ظهور امام زمان جز با اتکا به جوانان انقلابی عصر حاضر و سرمایه‌گذاری بر روی توانمندی‌های آنان محقق نخواهد شد و آنچه تاکنون انقلاب اسلامی و ملت ایران را در کنار رهنمون‌ها و ولایت مقام معظم رهبری زنده نگه داشته است حمایت‌های معنوی و غیبی صاحب زمان است که همواره و در برهه‌های متعدد شاهد آن بودیم.

امید است جوانان عزیزی در آغاز مسیر زندگی و تلاش برای فردای روشن این مملکت هستند نیز دست در دست تجربه‌داران این نظام بگذارند تا لحظه‌ای مهدی موعود علمداری آنان را به دست بگیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: