• دوشنبه ١ اسفند ١٤٠١-١٤:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦١٧٧
اقراریان مطرح کرد:

وظیفه نظارتی شورا علت اصلی حضور در مناطق شهرداری است

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، در جمع کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ گفت: علت حضور در مناطق شهرداری این است تا از نزدیک با کارکنان و شهروندان دیدار کنیم و بتوانیم در تسهیل در امورات و رفع معضلات اقدامی در خور شأن آنها داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با کارکنان منطقه ۱۵ شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان برای خدمات رسانی به شهروندان گفت: قدر این خدمت رسانی را بدانید که طول عمر خدمت رسانی بسیار کوتاه است و باید همه ما به عنوان مسئول امروز از خداوند بزرگ شاکر باشیم که زمانی را برای خدمت رسانی در اختیار ما قرارداده است.
وی در ادامه با اشاره به نامه امام علی علیه السلام به مالک اشتر گفت: امام علی از مالک خواست زمانی را برای دیدار با مردم قرار بدهد و از آلام آنها با خبر و در رفع آن اهتمام داشته باشد که این دوران خدمت رسانی بسیار زود گذر خواهد بود و ما به عنوان مسئول باید این نامه را در رأس امورات محوله خود قرار بدهیم.
اقراریان در ادامه با حضور در معاونت ها و بخش های مختلف شهرداری منطقه ضمن خدا قوت و قدردانی از کارکنان در خدمت رسانی به شهروندان از نحوه تکریم کارکنان با شهروندان مطلع شد.
مهدی اقرایان در جمع شورای معاونین منطقه ۱۵ گفت :در دوره مدیریتی قبلی به مناطق جنوبی بی توجهی و غفلت های زیادی شده که همین وظیفه ما را نسبت به مناطق جنوبی دو چندان می‌کند و در بودجه ریزی ها هم اقدامات خوبی برای مناطق جنوبی دیده شده است.
وی در ادامه گفت : در بحث حریم در منطقه دستگاهای مختلفی از جمله دستگاه قضا، استانداری، شهرداری و سایرین وظیفه دارند و اعتقاد داریم بحث حریم یکی از چالش های مهم در این منطقه است که باید در اسرع وقت این مشکل مرتفع شود.
وی درخصوص محلات و نواحی منطقه ۱۵ گفت: در برخی از نواحی و محلات از لحاظ بصری و نما وضعیت مطلوبی وجود دارد ولی در برخی محلات و نواحی وضعیت مطلوب نیست که باید در این خصوص هم اقدامات مطلوب و شایسته انجام شود.
اقراریان در ادامه به همراه محمد شیری شهردار منطقه و معاونین ایشان از پروژه‌ای در دست اقدام و پایان یافته پردیس بانوان و پار آبی آزادگان، تفرجگاه نرجس خاتون (س)، پروژه رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور، پایانه خاوران (احداث معابر و سر پناه) محور امام رضا(ع) در بحث دسترسی های محلی و ... بازدید و از اقدامات انجام گرفته در سطح منقطه ۱۵ مطلع شد.
وی در ادامه با حضور در مقبره شهدای رضویه مدفن دو تن از شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس ضمن قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.
رئیس کمیته نظارت شورا به همراه سرهنگ پاسدارحسین گودرزی فرمانده سپاه ناحیه بسیج مالک اشتر، محمدشیری شهردار منطقه ۱۵ با حضور در منزل شهید حسین اسکندر لو فرمانده گردان حضرت علی اصغر لشگر ۱۰ سیدشهدا دیدار و گزارشی از حوزه فعالیت خود ارائه و گفت: شهدای بزرگوار زنده و حاظر و ناظر عملکرد ما هستند و ماهم باید در حوزه‌ های فعالیتی خود اقدامتی انجام بدهیم تا رضایت شهدای والا مقام را داشته باشیم.
اقراریان در پایان با حضور در مسجد امام سجاد(ع) محله رضویه،به همراه محمدشیری شهردار منطقه و مسؤلین محلی در ميز خدمت با شهروندان بی واسطه دیدار و گفتگو کردند و قول پیگیری مشکلات آنها را در مدیریت شهری دادند.

 گزارش تصویری این بازدید را در لینک زیر ببینید:

https://www.shoratehran.ir/page/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C?picview=2687

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: