• دوشنبه ١٠ بهمن ١٤٠١-١٥:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠٥٦
اقراریان در جمع کارکنان منطقه ۱۰:

مدیریت شهری به دنبال کاهش شکاف شمال و جنوب شهر تهران است

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران‌، در جمع کارکنان شهرداری منطقه ۱۰ گفت: مدیریت شهری به دنبال کاهش شکاف شمال و جنوب شهر تهران از همه ابعاد است و کاستی ها باید مرتفع شود.

به گزارش پایگاه پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورا بابیان اینکه کاستی های زیادی از شمال تا جنوب شهر تهران وجود دارد، گفت: یکی از اقدامات مدیریت شهری در سال دوم فعالیت های شورای ششم شهر تهران این است که بتوانیم با تمام ابزارهای در اختیار در خدمت رسانی به شهروندان و کاستی های که وجود دارد به نحو شایسته ای انجام وظیفه کنیم تا رضایت شهروندان را جلب کنیم.
وی افزود: از نحوه بودجه ریزی مدیریت شهر می‌توان به این امر مهم خدمت رسانی به مردم برسیم که پروژه هایی که در مدیریت قبلی به هر نحوی از انحا تعطیل یا نیمه تعطیل بود و فعالیت های شهری ساکن بود، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد از جمله راه اندازی پروژه بزرگراهی شهید بروجردی در منطقه ۱۸ که یکی از همین پروژه‌های ترافیکی در خدمت رسانی به شهروندان است.
اقراریان در ادامه در جمع نماز گزاران و کارکنان منطقه بابیان اینکه در ایام ماه مبارک رجب و دهه فجر هستیم، گفت: دوران مسئولیت به سرعت خواهد گذشت و باید فرصتی که در این دوران را داریم را مغتنم بدانیم و باید بتوانیم در خدمت رسانی به مردم برای خود توشه ای جمع کنیم تا رضایت پروردگار و مردم را به بهترین شکل جلب کنیم.
عضو شورای شهر تهران در جمع شورای معاونین شهرداری منطقه ۱۰ گفت: منطقه ۱۰ و مناطق جنوبی شهر تهران از لحاظ تاریخی عقب افتادگی های جدی دارد که این مسئولیت ما را چند برابر خواهد کرد و باید اقداماتی انجام شود تا مردم این اقدامات را لمس کنند.
وی ادامه داد: در خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات باید از کار و خرد جمعی و از ظرفیت همه کارکنان و مدیران درون شهرداری استفاده شود تا در سرعت خدمت رسانی بتوانیم اقدامات خوبی و در شأن مردم انجام دهیم.

 عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در ادامه طی بازدیدی از پروژه های در دست اقدام سطح منطقه از جمله پارکینگ بهنود، باغ عزیز و همچنین موزه هفت چنار بازدید و از اقدامات انجام شده شهرداری منطقه ۱۰ مطلع شد.

رئیس کمیته نظارت شورا به همراه سرهنگ پاسدار محمد بالیده،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد، محمداخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ و‌جمعی از معاونین شهردار با خانواده شهید عباس حیدری زاده مطلق دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده مدیریت شهری ارائه کرد و گفت: هر هفته دوشنبه ها افتخار داریم با خانواده معظم شهدا دیدار می‌کنیم و این‌ را مایه افتخار خود می‌دانیم و بعد از دیدار با خانواده شهدا در مسجد محل حاضر می‌شویم و مشکلات مردم را پیگیری میکنم و اگر بتوانم کاری انجام بدهیم این کار به نیت شهدا انجام می شود. 

مهدی اقراریان در ادامه از مقبره الشهدا نور الزهرا (س) که مدفن یکی از شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس است حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه از مقام شامخ آن شهید والا مقام تجلیل کردند.

رئیس کمیته نظارت شورا در پایان با حضور در مسجد باب الحوائج(ع) ضمن اقامه نماز مغرب و عشا به همراه مسئولین محلی در میز خدمت با شهروندان بی واسطه دیدار و گفتگو کردند و قول پیگیری مشکلات آنها را در مدیریت شهری دادند.

 

گزارش تصویری این بازدید را در لینک زیر ببینید:

https://www.shoratehran.ir/page/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C?picview=2646

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: