• پنج شنبه ١٣ بهمن ١٤٠١-١٧:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠٧٥
سوده نجفی؛

ضرورت پيشگيری از وقوع هرنوع حادثه و آسيب در درمانگاه های شركت شهر سالم

نشست بررسی بودجه و اعتبارات شرکت شهر سالم به ریاست سوده نجفی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در این جلسه رئیس شرکت شهر سالم و معاونان مربوطه در خصوص عملکرد خدمات درمانی بیمه شهرداری، موضوعات پیشنهادی شرکت شهر سالم و تایید شده کمیسیون سلامت در برنامه چهارم شهرداری و بودجه پیشنهادی داخلی سال ۱۴۰۲ این شرکت به ارائه گزارش پرداختند.

نجفی پس از استماع گزارش‌های مربوطه و بررسی ردیف بودجه‌های پیشنهادی و مقایسه آن با بودجه سال گذشته به بررسی خروجی و عملکرد شرکت شهر سالم در یک ‌سال گذشته پرداخت.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر با تاکید بر قوانين ابلاغي از سوی وزارت بهداشت و درمان، يكي از شروط تمديد پروانه بهره برداری مراكز درمانی اخذ تأييديه ايمنی از سازمان آتش نشانی و پياده سازی الزامات دانشگاه علوم پزشكی بوده خاطرنشان کرد: ادامه فعاليت اين مراكز منوط به اين امر است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای شهر همچنين یکی از اهداف غائی شركت شهر سالم به عنوان متولی امور درمانی و بهداشت شهرداري تهران را پيشگيری از وقوع هرنوع حادثه ، آسيب به شهروندان ، كاركنان ، تجهيزات و اموال بيت المال در درمانگاه های شركت شهر سالم دانست و ادامه داد: مطابق با ماده 95 قانون كار جمهوري اسلامي ايران است درصورت عدم رعايت مقررات و الزامات ايمني و بهداشتي و وقوع حادثه ، شخص كارفرما از نظر كيفري و حقوقي درمراجع ذی‌صلاح پاسخگو خواهد بود.

وی با اشاره به گزارش و بازديد فنی بعمل آمده از سوی‌سازمان آتش نشانی و كارشناسان HSE شركت شهر سالم از درمانگاه‌ها به تامین بودجه در خصوص احصاء نصب يا اصلاح سيستم كشف ، اعلان و اطفاء حريق ، ايمن سازی يا تعويض آسانسورهای موجود، دود بند و دوربند كردن راه پله ها، اصلاح سيستم تهويه گرمايش و سرمايش و …تاکید ویژه داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: