• سه شنبه ١١ بهمن ١٤٠١-١٤:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠٦٤
سوده نجفی در بازدید از ندامتگاه بانوان شهر ری:

اشتغال و کارآفرینی مانع ایجاد بسترهای جرم خیز در جامعه می شود

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ندامتگاه بانوان شهر ری از بخش های مختلف این ندامتگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی پس از بازدید از سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، آشپزخانه، کارگاه‌های هنری و آموزشی و سالن مادر وکودک ‌و‌ سایر بخش های مختلف ندامتگاه در نشستی که با معاونان و مدیران ندامتگاه و تعدادی از خیرین فعال در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌‌زایی داشت، عنوان کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی یکی از موضوعات حائز اهمیتی است که موجب کاهش بزه و مانع از ایجاد بسترهای جرم‌خیز در جامعه خواهد شد.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه روانشناسی، روان‌درمانی و توسعه فردی مددجویان در طول مدتی که در ندامتگاه سپری می‌کنند ‌و حتی پس از رهایی باید به‌طور ویژه مورد توجه قرار گیرد؛ اذعان کرد: آموزش‌های خودشناسی و به دنبال آن توسعه فردی و مشاوره‌های روانشناسی تا حدود زیادی می‌تواند مانع از بازگشت مجدد مددجویان به ندامتگاه شود.
عضو شورای شهر تهران پس از استماع گزارش‌های معاونت‌های ندامتگاه بانوان شهر ری پیشنهاد داد: تشکلیل کارگروهی متشکل از نخبگان، متخصصان، خیران و فعالان اجتماعی و مسئولان نهادها و ارگان‌های مختلف ملی و‌کشوری می‌تواند در روند رفع و احصاء مشکلات این مرکز نقش تسهیل گری داشته باشد.
نجفی با اشاره به نقش سیاستگذاری شورای شهر بر تمامی نهادها و سازمان‌های پایتخت ‌ادامه داد: کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای بانوان و توانمند سازی این قشر یکی‌ از دغدغه‌ها و مسائل مهمی است که همواره آن را در سطوح مختلف پیگیری خواهم کرد.
عضو‌ هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص بهره‌گیری از بانوان در نقش‌های تصمیم‌گری و تصمیم‌سازی کشوری خاطرنشان کرد: استفاده از بانوان در سطوح مدیریتی و تاثیرگذار منتج به نگاه سیاستگذاری زنانه در عرصه‌هایی از جامعه خواهد شد که بانوان در آن نقش مهمی دارند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: