• سه شنبه ٤ بهمن ١٤٠١-٠٨:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠١٧
رئیس کمیته سلامت شورا در مراسم تجلیل از بانوان مدافع سلامت:

ازخودگذشتگی پرستاران در ایام کرونا فراموش نخواهد شد/ سیاستگذاری‌ها در عرصه‌های مختلف نیازمند نگاه زنانه است

سوده نجفی در مراسم تجلیل از بانوان مدافع سلامت ۲۲ منطقه شهر تهران از بستری که به منظور گردهمایی مدافعان سلامت شهر ایجاد شده است تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی در آئین تجلیل از مدافعان سلامت منطقه 22 با بیان اینکه پرستاری در زمان جنگ و از صدر اسلام‌ آغاز شده است، گفت: بزرگان دین هم لباس پرستاری را بر تن داشته اند که در صدر آنها حضرت زینب(س) است که روز ولادت این بانوی گرامی روز پرستار نام گرفته است.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر با اشاره به اینکه مدافعان سلامت در ایام کرونا با وجود مشکلات و سختی‌های فراوان بدون هیچ چشم‌داشتی به بیماران خدمت کردند، خاطر نشان کرد: جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی که پرستاران در آن ایام داشتند فراموش نخواهد شد.
وی خدمت در لباس پرستاری را افتخار دانست و ضمن تشکر از زحمات جامعه پرستاری در دوران کرونا گفت: بی شک برگزاری برنامه هایی از این قبیل در راستای گرامیداشت عزیزانی است که خالصانه و با تمام توان تلاش کرده تا زمینه بهبود و سلامت شهروندان را فراهم کنند قابل تقدیر و زحمات پرستاران فراموش نشدنی است.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در ایام کرونا میدان جهاد تغییر کرد ادامه داد: زمانی رزمندگان در میدان جنگ می‌جنگیدند و شهید می‌‌شدند اما در ایام همه گیری ویروس کرونا خدمات کادر درمان به بیماران نشان از تغییر میدان جنگ داشت که در این عرصه بیش از ۳۳۰ مدافع سلامت جان باختند و شهید خدمت محسوب شدند.
نجفی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص توانمندی بانوان مبنی بر اینکه «بانوان باید در سیاستگذاری‌ها و تصمیمات کلان کشور حضور فعال داشته باشند» گفت: در چنین شرایطی بعد از تکلیف مقام معضم رهبری وظایف ما بانوان سنگین‌تر از قبل شده است.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر با تاکید بر اینکه اعمال سیاستگذاری‌ها در عرصه‌های مختلف نیازمند نگاه زنانه است ادامه داد: اگر تعداد بیشتری از نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می دادند قطعا در لوایحی که به نفع زنان است آرا بیشتری وجود داشت.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: