• سه شنبه ٢٠ دی ١٤٠١-١٣:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٩٤٤
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران؛ 8-120

دغدغه رهبری مبنی بر به کارگیری بانوان در عرصه‌های تصمیم‌ساز را در شورا پیگیری خواهم کرد

سوده نجفی ضمن ارائه گزارشی از بازدیدهای دوره ای اخیر خود، از پیگیری دغدغه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر به کارگیری بانوان در عرصه های تصمیم ساز را در شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی با اشاره به بازدیدی که از شرکت شهروند داشت عنوان کرد: اگر بخواهیم از سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای عقب نمانیم و ‌‌حتی پیشرو نیز باشیم ؛ باید یک مزیت رقابتی ایجاد شود تا تفاوت‌ها بین فروشگاه شهروند ‌‌و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای را ملموس ‌و‌مشهود کند؛ لذا ضرورت دارد در فروشگا‌ه‌هایی که امکان دارد بسترهای مناسب سازی شده برای رفاه و استفاده سالمندان، جانبازان و توان‌یابان ‌ فراهم شود.
رئیس کمیته سلامت یادآور شد: در خصوص حفظ کرامت این افراد در فروشگاه‌های شهروند ضرورت دارد صندوق‌هایی را در این فروشگاهها برای آنان در نظر بگیرند.
عضو شورای شهر تهران همچنین در خصوص بازدید از سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در تبصره دوم ماده ۲۷قانون هوای پاک آمده است حداقل ۲۰ درصد از منابع تامین آن به عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است لذا از شهردار می خواهم با توجه به حضور در هیئت دولت به این موضع اهتمام ویژه داشته باشد و منابع ذکر شده را اخذ نمایند.
عضو هیئت رئیسه شورا با اشاره به بحران و کمبود آب در شهر خاطرنشان کرد: باید هوشمندسازی آبیاری تا پایان دوره به طورکامل و صددرصد انجام شود.
نجفی با اشاره به بازید از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تاکید کرد: تحقق کامل تکالیف درآمدی سازمان املاک و مستغلات و تعیین تکلیف و انتقال قطعی اسناد اراضی مورد واگذاری توسط سازمان‌ها و نهادهای دولتی به شهرداری جهت جلوگیری از تصرف و زمین خواری توسط اشخاص به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر کاهش و مقابله با فساد در سازمان املاک و ‌مستغلات خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این سازمان موضوع هوشمندسازی را به طور جد پیگیری و در راستای برنامه‌‌های آتی خود قرار دهد.
نجفی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با بانوان که تاکید کردند استفاده از زنان فرهیخته، دانشمند و فرزانه و مجرب در رده‌های گوناگون تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور موضوع مهمی است و ذهن ایشان را مشغول کرده است، عنوان کرد: شهرداری تهران به عنوان پیشران این موضوع را مورد توجه قرار دهد.
رئیس کمیته سلامت اذعان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را در شورای شهر و با مشورت بانوان همکار پیگیری خواهم کرد و برنامه‌هایی را برای آن در نظر خواهیم گرفت .

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: