• سه شنبه ١٠ خرداد ١٤٠١-١١:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٤٠٠
مظفر تاکید کرد:

لزوم تحول جهت ارتقاء و بهبود خدمات درمانی کارکنان شهرداری تهران

میثم مظفر در جلسه مشترک مدیرکل رفاه و مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران تاکید کرد: در این دوره مدیریت جدید باید جهت ارتقاء و بهبود خدمات درمانی و ارتقای اعتبار دفترچه بیمه پرسنل ، اقدامات اساسی و تحول آفرین داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران جلسه مشترک مدیرکل رفاه و مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران با حضور میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی وضعیت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به پرسنل شهرداری و شهروندان تهرانی برگزار شد.
میثم مظفر با بیان اینکه اولین و مهم ترین وظیفه شرکت شهر سالم ارائه خدمات مناسب و در شأن پرسنل شهرداری است، افزود: شرکت شهر سالم به عنوان متولی ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به پرسنل شهرداری تهران، می بایست در این دوره مدیریت جدید  در جهت ارتقاء و بهبود خدمات درمانی و ارتقای اعتبار دفترچه بیمه پرسنل ، اقدامات اساسی و تحول آفرین داشته باشد.
وی ادامه داد: در جهت توسعه زیرساخت های مراکز درمانی در مناطق کم برخوردار شهر تهران و بهره گیری از روش های مشارکتی در ساخت و مدیریت و بهره برداری مراکز درمانی بجای تصدی گری  باید برنامه ریزی و اقدام شود.
ورود شرکت شهر سالم در طرح های خاص و خلاقانه در حوزه ارائه خدمات درمانی و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و استارتاپی محور دیگری از صحبت ها و تاکیدات رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه بود.
شایان ذکر است؛ در این جلسه که به میزبانی شرکت شهر سالم برگزار شد امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم و محمد بنی حسن مدیرکل رفاه شهرداری تهران به بیان گزارشی ازاقدامات صورت گرفته در ارائه خدمات درمانی به پرسنل و شهروندان پرداختند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: