• شنبه ١٣ اسفند ١٤٠١-١٩:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٢٥١
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:

لزوم اجتماعی سازی و تبیین سند فاخر برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران فاخر تدوین شده است؛ اجتماعی سازی این برنامه و تبیین آن برای جامعه هدف را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر در آیین تجلیل از دست اندرکاران تدوین برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران اظهار داشت: از شما عزیزانی که نقش کلیدی و ویژه ای در تنظیم، تدوین و تصویب برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران قدردانی می کنم. 

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: خوشبختانه برنامه چهارم هم به لحاظ محتوا و رویکردهای راهبردی و هم بکارگیری لغات و نگارش و ارکان مختلف آن، قابل قبول و فاخر تنظیم شده است. 

وی با تاکید بر عدالت اجتماعی به عنوان دال مرکزی برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران گفت: موضوع عدالت در سرفصل های ماموریتی شهرداری تعریف شده و احقاق حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، استحفاظت از محیط زیست، رسیدگی به محلات محروم و کم برخوردار، وجوه مختلفی از عدالت شهری است که در برنامه برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران مورد توجه قرار گرفته است.

مظفر، یکی از خصوصیات متفاوت و ممتاز برنامه چهارم را «کمی بودن» آن عنوان کرد و گفت: برنامه چهارساله چهارم ضمن شاخص پذیری دارای قابلیت سنجش و برش سالیانه است. علاوه بر آن دارای بودن نگاشت نهادی است و برای هر حکم مشخص شده که چه دستگاه دورن یا بیرون شهرداری باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه عمدتا سندهای فاخر پس از تنظیم باوجود تمام تلاشها و تقدیرها روی قفسه کتابخانه ها و اتاق های مدیران قرار می گیرد، افزود: ماموریت شهرداری و شورا از امروز برای تحقق برنامه چهارساله چهارم آغاز می شود. 

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم اجتماعی سازی سندهای برنامه ای گفت: در گام نخست برای تحقق و اجرای برنامه چهارم باید فهم عمومی ایجاد شود. یعنی برای سه ضلع هدف ما اعم از مدیران شهرداری، رسانه ها و کنشگران فعال شهری (مطالبه گران) و شهروندان در خصوص احکام برنامه چهارم و اتفاقات ناشی از آن اطلاع رسانی کنیم. 

مظفر تصریح کرد: اگر عزم عمومی و فهم فراگیر و متحد در سلسله‌ مراتبی از رأس مدیران اجرایی تا سطوح میانی و تمامی کارشناسان و کارمندان شهرداری تهران ایجاد نشود؛ این سند فاخر به اهداف غایی خود دست نخواهد یافت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: