• يکشنبه ٢٦ بهمن ١٣٩٩-١٦:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٧٢٨
صدراعظم نوری:

اهداف حوزه اچ اس ایی باید عملیاتی شود و در حد حرف باقی نماند

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران تاکید کرد که؛ نیروهای حوزه اچ اس ایی باید متخصص باشند و کارآمدی لازم را داشته باشند و اینطور نباشد که افرادی از حوزه‌های دیگر به این حوزه وارد شوند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوري،رييس كميسيون سلامت،محيط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ديدار با نمايندگان اچ اس ايي مناطق كه ظهر امروز برگزار شد،گفت: براي تبديل شدن موضوع اچ اس ايي به سازماني تاثيرگذار تلاش‌های فراوانی شد و نقاط قوت و ضعف چندین سناریو بارها و بارها با حضور افراد مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
 
او ادامه داد: اچ اس ایی باید در مناطق متناضر داشته باشد و جایگاه آن حفظ شود.در عین حال باید موضوعات عملیاتی شده و در حد حرف باقی نمانند.
 
نوری اضافه کرد:آن زمانی که بتوانیم ریسک ایمنی شهر را پایین بیاوریم و تاب‌آوری را بالا ببریم، تلاش‌های ما نمود بیرونی دارد و قابل دفاع خواهد بود.
 
رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران همچنین تاکید کرد که؛ نیروهای حوزه اچ اس ایی باید متخصص باشند و کارآمدی لازم را داشته باشند و اینطور نباشد که افرادی از حوزه‌های دیگر به این حوزه وارد شوند.
 
در اين جلسه از تلاش‌های زهرا صدراعظم نوری،رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به دلیل توجه ویژه به موضوع ایمنی از سوی نمایندگان اچ اس ایی مناطق تقدیر شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: