• سه شنبه ١٤ بهمن ١٣٩٩-١٠:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٠١
محسن هاشمی خطاب به شهرداری تهران:

پاسخ تذکرات اعضای شورا باید جدی تر از قبل داده شود

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدتی است که از سوی شهرداری تهران پاسخ تذکرات اعضای شورا داده نمی شود که این رویه ای مناسب نیست و لذا مدیران شهرداری تهران باید در نظر داشته باشند که پاسخ تذکرات اعضای شورا باید در مدت مقتضی حتی جدی تر از قبل داده شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی در دویست و شصت و نهمین جلسه شورا و در ادامه تذکر علی اعطا نسبت به عدم پاسخ تذکرات اعضای شورا از سوی شهرداری تهران گفت: مدتی است که پاسخ تذکرات اعضای شورای شهر از سوی شهرداری تهران داده نمی شود که این نمی تواند رویه ای مناسب باشد هر چند در گذشته هم پاسخ تذکرات خیلی خلاصه داده می شد که مورد پسند واقع نمی شد.

وی ادامه داد: در خیلی از موارد می توانستند در حد چند خط هم که شده پاسخ تذکر عضو شورا را بدهند اما همین مورد هم انجام نشده و من از شهرداری تهران می خواهم در مدت باقی مانده از شورای شهر، پاسخ تذکرات اعضای شورا مورد بی اعتنایی قرار نگرفته و حتی جدی تر از قبل داده شود. و حتی اگر لازم بود در حضور عضو شورا با حضور مسئولان مربوطه مسئله را باز کنند و پاسخ تذکر عضو شورا داده شود.

269-6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: