• پنج شنبه ٤ دی ١٣٩٩-١٤:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٠٩٧
زهرا صدر اعظم نوری در گفت و گو با فارس مطرح کرد:

احتمال تأثیر مازوت در ماجرای بوی نامطبوع رد نشده است

عضو شورای شهر تهران با اشاره به علل بوی نامطبوع در پایتخت، گفت: به نظر می‌رسد مشکل در فاضلاب تهران، عمده دلیل این مسأله باشد ولی احتمال تأثیر مازوت در این قضیه نیز رد نشده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره ماجرای انتشار بوی نامطبوع در پایتخت، به فارس گفت: بررسی‌های مختلفی جهت یافتن علت بوی نامطبوع در تهران انجام گرفته ولی آنچه مورد توجه بوده، این است که دقیقاً بیشترین انتشار بوی نامطبوع در پایتخت در پاییز و زمستان و هنگام بارندگی‌ها ایجاد می‌شود.
 
وی افزود: بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که انتشار بوی نامطبوع در پایتخت به دلیل مشکل فاضلاب است و با توجه به این مسأله، شورای شهر تهران از شرکت آب و فاضلاب خواسته است تا بررسی‌های بیشتری در این زمینه انجام دهند.
 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب تهران باید انتشار بوی نامطبوع در پایتخت را مدیریت و کنترل کند و بررسی‌های لازم و بیشتری را در این راستا انجام دهد،‌ گفت: برخی کارشناسان نیز اعلام کرده‌اند که مازوت کارخانه‌ها عامل انتشار بوی نامطبوع در تهران است که البته ما هنوز نسبت به این قضیه مطمئن نیستیم و این علت رد هم نشده است لذا باید این موضوع نیز مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.
 
 انتشار بوی نامطبوع در پایتخت از سال ۹۷ آغاز شده و هنوز علت دقیق آن اعلام نشده است و گمانه‌زنی‌های زیادی در این زمینه وجود دارد. از آنجایی که علت دقیق مشخص نیست، مسوولان نیز تاکنون موفق به رفع آن نشده و هرزگاهی این بوی نامطبوع در نقاط مختلفی از تهران منتشر می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: