• يکشنبه ٢٢ تير ١٣٩٩-١٥:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٣٢٣
زهرا صدراعظم نوری پس از استماع گزارش خزانه دار شورای شهر:

باید درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری در طی دوره مدیریت پنجم شهری بررسی شود

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری طی مدت مشابه در طی دوره مدیریت پنجم شهری بررسی شود. و بویژه در سه سال گذشته که آیا توانستیم از درآمدهای ناپایدار بکاهیم، و بر درآمدهای پایدار بیفزاییم، و یا اینکه همان شیبی که در گذشته بوده، وجود دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش خزانه دار شورای شهر، درخصوص هزینه و درآمد سه ماهه شهرداری تهران گفت:  ما در برنامه 5 ساله تعهدی را در ارتباط با درآمدهای پایدار و ناپایدار ایجادکردیم، مبنی بر اینکه شهرداری سالانه 10 درصد از درآمد ناپایدار بکاهد، و بر درآمد پایدار بیفزاید.

او ادامه داد: آیا در ماه سوم سال 99 این اتفاق افتاده است یا خیر؟

نوری همچنین درخواست کرد درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری طی مدت مشابه در طی دوره مدیریت پنجم شهری بررسی شود، و افزود: باید دوره مشابه در طی این مدت و به ویژه در سه سال گذشته بررسی شود که آیا توانستیم از درآمدهای ناپایدار بکاهیم، و بر درآمدهای پایدار بیفزاییم و یا اینکه همان شیبی که در گذشته بوده وجود دارد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: آیا در بخش غیر نقد نیز هزینه ها ثبت شده است؟ شاید عملکرد یک دهم درصدی به دلیل عدم ثبت هزینه غیرنقد باشد.

(226-12)

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: