• شنبه ٧ تير ١٣٩٩-١٢:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١٣٥
زهرا صدر اعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران:

خیرات و برکات زیادی در نتیجه تفاهم میان شهرداری و آبفا نصیب تهرانی‌ها می‌شود

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: استفاده از پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز اقدامی خوب در دوره مدیریت پنجم شهری است که خیرات و برکات زیادی برای تهرانی‌ها خواهد داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،   تفاهم میان مدیریت شهری و شرکت آب و فاضلاب، با حضور  زهرا صدر اعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، پیروز حناچی شهردار محترم تهران، محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، محمود میرلوحی، آرش حسینی میلانی، ناهید خداکرمی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و شرکت آب و فاضلاب تهران به منظور استفاده از پساب تصفیه شده جهت آبیاری فضای سبز شهری در ساختمان شهرداری تهران به امضا رسید.

زهرا صدر اعظم نوری در این جلسه گفت: در راستای شعارها و مطالباتی که شورای اسلامی شهر تهران داشت مقرر شد موضوع محیط زیست بیش از گذشته جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: موضوع حفاظت از آب و فضای سبز را به طور جدی در شهر تهران دنبال کرده‌ایم و این تفاهم‌نامه یکی از بزرگترین اتفاقات خوب مدیریت شهری پنجم است و اگر به خوبی دنبال شود برای شهر تهران و شهروندان خیرات و برکات زیادی خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این تفاهم نامه برد -برد برای شهرداری تهران و شرکت آبفا محسوب می‌شود که با همکاری و تفاهم فی ما بین توانستند به جمع بندی برسند.

زهرا صدر اعظم نوری خاطرنشان کرد: برای به نتیجه رسیدن این تفاهم نامه زحمت زیادی کشیده شده است و امروز باید بگوییم که این موضوع یکی از افتخارات مدیریت شهری محسوب می شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: