• يکشنبه ٢٥ اسفند ١٣٩٨-٠٨:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٣٩
با پیشنهاد اعطا

یک فوریت طرح «تشکیل شورای راهبری میدانگاه های پیاده سطح شهر تهران» تصویب شد

یک فوریت طرح «تشکیل شورای راهبری میدانگاه های پیاده سطح شهر تهران» با پیشنهاد رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا، عضو هیات رییسه و کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به عنوان پیشنهاد دهنده طرح «تشکیل شورای راهبری میدانگاه های پیاده سطح شهر تهران» با بیان اینکه در ردیفی در بودجه سال ٩٩ شهرداری تهران به موضوع میدانگاه های پیاده اختصاص یافته است، گفت: در بودجه بخش های مختلفی در شهرداری تهران، از جمله سازمان زیباسازی، سازمان نوسازی، معاونت فنی و عمرانی، معاونت شهرسازی و معماری و تعدادی از مناطق چنین بودجه ای در نظر گرفته شده است

وی با بیان اینکه در کمیته معماری و طرح های شهری از مرکز مطالعات شهرداری تهران خواستیم تا چارچوب مفهومی این موضوع تبیین شود، اضافه کرد: چون اجرای این طرح یک اقدام جدید در شهر است، بنابراین باید با یک چارچوب مفهومی روشن و مشخصی عمل شود.

اعطا با بیان اینکه در بخش های مختلف شهرداری برای ایجاد میدانگاه ‌های پیاده بودجه پیش بینی شده است، عنوان کرد : این بیم وجود دارد که اقدامات پراکنده و غیر منسجم انجام شود. بنابراین بحث فوریت به این علت است که این طرح از ابتدای سال آینده ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

در نهایت پس از بررسی های انجام شده یک فوریت این طرح با رای اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

13-205

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: