• يکشنبه ١٣ تير ١٤٠٠-١٣:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٣٧
علی اعطا:

تخریب‌گران شورای پنجم حرفی برای گفتن ندارند/ حساسیت شورای پنجم در بحث املاک اظهر من الشمس است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت که تخریب‌گران شورای پنجم حرفی برای گفتن ندارند و بنابرین در مذاکرات شفاف ما در صحن علنی دنبال اشکال می گردند

به گزارش  معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا  روز یکشنبه در جریان بررسي لايحه « تعيين تكليف املاك و اموال غيرمنقول واگذار شده شهرداري به اشخاص حقيقي و حقوقي»  گفت: حساسیت شورای پنجم و شهرداری تهران در رابطه با املاک از ابتدای کار اظهر من الشمس بوده است و همه می‌دانند از همان ابتدا شورا با چه حساسیتی به موضوع واگذاری املاک ورود کرده است و شهرداری هم ابتدای این دوره حساسیت های شورای فعلی را مدنظر داشته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از موارد باز پس گیری شده است و این موارد با دقت بسیار دنبال شده است، افزود: گاهی می بینیم برخی افرادی که میخواهند تخریب علیه مدیریت شهری را دنبال کنند؛ می‌گردند یک جمله و عبارتی را در مباحثات شفاف و علنی صحن پیدا می کنند، برای اینکه بگویند اختلاف نظری در صحن وجود دارد یا اینکه شورا کم توجه است. اما خودشان هم می دانند این مدعیات آنها فاقد اعتبار است.

اعطا تاکید کرد: گفته های کسانی که خط تخریب علیه شورای پنجم و شهرداری را دنبال می کنند، نشان می دهد که آنها حرفی برای گفتن ندارند.

11-307

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: