• يکشنبه ٢٩ دی ١٣٩٨-١٥:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٩٤٥
حبیب‌زاده:

حل مشکلات شهری باید از کف محلات آغاز شود

جلسه تشکیل کارگروه‌های تخصصی منطقه 20 با حضور افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران و عضو ستاد هماهنگی شورایاری ها، هیات اجرایی ستاد و شورایاران محلات منطقه در سرای محله هاشم آباد، نفرآباد برگزار ‌شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب زاده با اشاره به گذشت ۵ ماه از انتخابات شورایاری ها گفت: با دعوت از گروه های مختلف اجتماعی و شورایاران محلات، در مورد تعیین و تکلیف سرای محلات نظرخواهی شده و ٣ الگوی پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفته است.  امیدواریم در دستور جلسه آینده شورای اسلامی شهر تهران در مورد آن تصمیم گیری درستی شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: سرای محلات جهت استفاده شهروندان و گروه های مختلف اجتماعی برای فعالیت های مشارکتی بوده و نباید صرفا انتفاعی اداره شود. با اختصاص ردیف بودجه ای برای سرای محلات مشکلات پرداخت قبوض و کسری مالی تامین و فعالیت های غیر انتفاعی جایگزین فعالیت های انتفاعی شود.

 

وی در ادامه گفت: کارگروه تخصصی متناظر با کمیسیون های شورای شهر نامگذاری شده تا موضوعات شهری به صورت تخصصی هم‌سو با اهداف شورای شهر برررسی شود. کارگروه نو آوری، فناوری و ایده پردازی با توجه به نقش نظارتی شورایاران جایگزین کارگروه حقوق و نظارت شده است.  پس از برگزاری انتخابات در سطح منطقه یک نفر به عنوان رابط هیات رییسه شورایاری جهت ارتباط نزدیک با مدیران اجرایی منطقه انتخاب شده تا تصمیمات شورایاران را به مدیران شهری ارجاع دهد.

 

وی افزود: پس از بررسی مشکلات در حوزه های تخصصی و ارجاع به مدیران ذی‌ربط با توجه به مصوبات ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته خواهد شد در غیر این صورت در بودجه سال آینده برای آن ردیف بودجه ای تعریف خواهد شد. بنده به عنوان عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل نماینده ای را در سطح مناطق معرفی کرده تا موضوعات عمرانی محلات منطقه را به صورت جدی پیگیری کند. حل مشکلات شهری باید از کف محلات آغاز و با بررسی نظرات کارشناسی اولویت‌بندی شده و درکارگروه های تخصصی مطرح و از طریق رابط شورایاری منطقه از مدیران شهری مطالبه شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: