• يکشنبه ٣ دی ١٤٠٢-١١:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٤٠
صادقی تذکر داد:5-202

مشکلات ترافیکی عملیات عمرانی میدان شهرری زندگی شهروندان را مختل کرده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلات ترافیکی به وجود آمده در منطقه 20 گفت: عملیات عمرانی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) که شامل عملیات بهسازی و اجرای پیاده راه حدفاصل امام زاده عبدالله تا میدان شهر ری و نیز مسدود شدن برخی خیابان ها و معابر مجاور می باشد؛ سبب شده مسیر دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و نیز بیمارستان فیروزآبادی و مکان های تجاری و اداری با مشکل مواجه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه شورا، ضمن تأکید بر توجه به مصایب مشکلات شهروندان منطقه 20 ناشی از  عملیات بهسازی و اجرای پیاده راه امام زاده عبدالله (ع)  تا  میدان شهر ری گفت: به رغم پیگیری های مکرر از واحد های مختلف شهرداری از جمله سازمان زیباسازی و منطقه 20 شهرداری،  متأسفانه رفع این مشکلات  با کندی در حال انجام است. از شهردار تهران درخواست دارم به مشکلات مطروحه که درخواست و دغدغه شهروندان محترم شهر ری می باشد؛ رسیدگی عاجل کنند.
وی افزود: حمل و نقل عمومی به علت برچیده شدن ایستگاه های متمرکز اتوبوس و تاکسی قبلا در مجاورت این پروژه مستقر بودند  بوده  آسیب دیده و نتیجتا مردم را دچار اتلاف وقت و هزینه  می‌نماید.
صادقی ادامه داد: تردد خودروهای امدادی مثل اورژانس آتش نشانی و پلیس به علت بسته شدن خیابان بیست و چهار متری شهید بیات  و برچیده شدن خط ویژه جاده قم و  باریک شدن راه ها از نظر دسترسی و سرعت محدود شده است.
وی خاطر نشان ساخت: میدان شهرری به علت تردد جمعیت ساکنین، مجاورین و زائرین امام زادگان واجب التعظیم و استقرار واحد های تجاری و مسکونی و جمعیت زیاد در مراسمات نیاز به خدمات آتش نشانی و امنیتی انتظامی و اورژانس، مخصوصاً انتقال بیمار به بیمارستان فیروزآبادی دارد که البته با استعلام از سازمان های مربوطه اهمیت آن در سوابق عملیاتی کاملاً مشخص است .
عضو شورای شهر همچنین تأکید کرد: کسب و کار و تخلیه بار برای واحد های تجاری سخت تر شده و با تضعیف اقتصاد اصلی ترین منطقه تجاری شهرری به بیکاری دامن زده می شود و بازارهای رقیب خارج از منطقه، منتفع می شوند. همچنین در بلندمدت، با عدم سرمایه گذاری در توسعه و نوسازی بافت مذکور با فرسودگی روبرو خواهیم شد.
صادقی ادامه داد: فضای نشیمن و پیاده ایجاد شده به سبب اکوسیستم میدان شهر ری باعث تجمع دست فروشان  و کارگران روزمزد و همینطور افراد معتاد و  ولگرد شده و باعث ناراحتی و نا امنی می‌گردد. از آنجا که قطعاً هدف از طرح بهبود وضعیت و رضایت شهروندان می باشد؛ امید است به نکات مطروحه توجه شود و به پیشرفت و آبادانی قبله تهران، منتج شود .
صادقی در پایان گفت: به رقم پیگیری های مکرر از واحد های مختلف شهرداری از جمله سازمان زیبا سازی و منطقه 20 شهرداری،  متاسفانه توجه به این نکات و رفع این موارد با کندی در حال انجام است که از شهردار محترم  تهران درخواست دارم به مشکلات مطروحه که درخواست و دغدغه شهروندان محترم شهر ری می باشد رسیدگی عاجل شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: