• شنبه ٢ شهريور ١٣٩٨-١٠:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٣٦٤
فراهانی خبر داد :

استقبال شورای شهر از تصویب لایحه حمایت از آسیب دیدگان شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران گفت:آمادگی داریم در صورتی که شهرداری لایحه حمایت از آسبب دیدگان را به شورا ارائه دهد،آن را تصویب کنیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران عصر امروز در آیین تجلیل از جانباختگان و آسیب دیدگان حین خدمت شهرداری تهرا ن یادواره شهید امید عباسی که با حضور شهردار تهرا ن در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ۷ تیر و به ویژه شهید بهشتی گفت: آرزو می‌کنم که راه این شهیدان ادامه داشته باشد.

 

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه من با افتخار خود را شهروند شهری می‌دانم که همه افراد آن اعم از کودکان کار و دست فروشان از جنوب تا شمال شهر همه شهروند تهرانی هستند، اظهار کرد: اگر بخواهیم از حق مردم تهران دفاع کنیم در ابتدا باید مجاهدت پرسنل شهرداری را یاد کنیم.

 

وی افزود: آن‌ها کسانی هستند که شب و روز تلاش می‌کنند که خدمات خوبی را شهروندان ارائه داده و جان خود را در این راه هدیه می‌کنند.

 

فراهانی با اشاره به لایحه حمایت از آسیب دیدگان شهردای گفت: چنانچه شهرداری این لایحه را به شورا ارائه دهد ما برای تصویب آن آمادگی داریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: