• سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣-١٣:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٨٥
اقراریان تذکر داد:4-228

طبق قانون، شهردار باید به شورا پاسخگو باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای زاکانی شهردار منتخب این شوراست و مطابق قانون باید پاسخگوی تذکرات اعضا باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیست و هشتمین جلسه صحن شورا، خطاب به چمران، ریاست شورای اسلامی شهر تهران، گفت: جناب آقای مهندس چمران، شما همه را به وحدت و همدلی توصیه کردید. اما آنچه که ما از طریق شهرداری تهران مشاهده می کنیم؛ ایجاد فشار جدی به منتقدین عملکرد آقای زاکانی است. 
وی افزود: ما به حوزه مسائل شخصی و فردی و خصوصی آقای زاکانی ورودی نداریم. اما آقای زاکانی شهردار منتخب این شوراست و مطابق قانون باید پاسخگوی تذکرات باشد. 
اقراریان خاطرنشان کرد: تذکر دیگرم در زمینه توجیه فنی و اقتصادی خرید خودرو های منتخب تاکسی است. با عنایت به بند 30 ماده 80 قانون شورا ها و با عنایت به نگرانی های مطرح شده در خصوص خودرو های انتخاب شده برای کاربری تاکسی، چند مورد دغدغه در زمینه طول عمر، بهره برداری و استاندارد های این خودرو ها در انطباق با شرایط جغرافیایی و مناسب بودن این نوع خودرو برای کاربری تاکسی وجود دارد. باید معلوم شود هزینه های نگهداری و خدمات پس از فروش و شیوه بهره برداری این خودرو ها به چه صورت خواهد بود؟ 
وی در پایان تذکر خود از تمام صاحبنظران و کارشناسان خودرو، درخواست کرد اقدامات شهرداری در خصوص تاکسی برقی و در این زمینه را حتماً مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهند.
وی همچنین خطاب به پرسنل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: خواهشم این است که پرسنل شهرداری تهران، به عنوان اصلی ترین و مهم ترین نقدکنندگان شیوه مدیریت شهرداری، در دوره فعلی وارد صحنه شوند و حضور داشته باشند. و خاطر جمع باشند که در ادوار گذشته، اعضای مختلف شورا آمده اند و رفتند، شهرداران مختلفی نیز، آمده اند و رفتند، اما پرسنل شهرداری تهران هستند و نباید نگران بعضی رفتار ها و برخی اقداماتی که در شهرداری صورت می گیرد؛ باشند.
 
کد خبر: 4-228

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: