• شنبه ٢٥ فروردين ١٤٠٣-١٦:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٦٤
بابایی خبر داد

افزایش تاریخی بودجه ایمنی پایتخت / دوره طلایی بودجه ایمنی و مدیریت بحران

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شاهد افزایش بودجه حوزه ایمنی شهر تهران، نسبت به دوره های گذشته هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی با اشاره به تصویب بودجه حوزه ایمنی شهر تهران اظهار داشت: کل بودجه مصوب حوزه ایمنی و مدیریت بحران برای سال 1403، مبلغ 6هزار و 751 میلیارد تومان تصویب شده که نسبت به سال قبل 53/7 درصد افزایش دارد.
وی افزود: کل بودجه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز 985 ملیارد تومان مصوب شده که نسبت به سال قبل 96/2 درصد افزایش داشته است.
بابایی ادامه‌ داد: از این رقم، مبلغ 532 میلیارد تومان به پروژه های سرمایه ای اختصاص یافته که نسبت به سال قبل 90 درصد رشد داشته است.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان اینکه کل بودجه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز 4 هزار و 591 میلیارد تومان، مصوب شده که نسبت به سال قبل 55/4 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از این مبلغ، 1,495 میلیارد تومان به پروژه های سرمایه ای سازمان اختصاص یافته که نسبت به سال قبل 136 درصد رشد داشته و بالغ بر 3,096 میلیارد تومان به امور هزینه ای سازمان اختصاص یافته که به میزان 33/2 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مابقی بودجه حوزه ایمنی و مدیریت بحران بالغ بر 1,175 میلیارد تومان به سایر پروژه های این حوزه در ستاد و مناطق اختصاص یافته است.
بابایی گفت: برای اولین بار با تصویب بند 4 ذیل تبصره پنجم بودجه مصوب سال 1403 شهرداری تهران، به منظور مدیریت پیمان ها، اخذ عامل چهارم و نظارت بر اجرای الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در طرح ها و پروژه ها، شهرداری تهران مکلف است حداقل سه در هزار اعتبار مصوب در کلیه طرح ها و پروژه های سرمایه ای واحدهای تابعه و مناطق بیست و دو گانه را در امور مرتبط با HSE در همان طرح ها و پروژه ها هزینه کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: