• يکشنبه ١٩ فروردين ١٤٠٣-١٢:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٣٠
علوی خبر داد: 3-225

بازدید ۳ میلیون تهرانی از اماکن فرهنگی، گردشگری و برنامه های مدیریت شهری

رئیس کمیته گردشگری شوراي شهر تهران در صحن شورا اعلام کرد حدود ۳ میلیون نفر از اماکن فرهنگی، گردشگری و برنامه های مدیریت شهری در ۱۵ روز ابتدای سال نو استقبال کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی، طی تذکری در صحن علنی شورا، با تأکید بر اینکه علی رغم انتقادات و تذکرها، باید از اتفاقات و اقدامات مثبت و درست استقبال کرد؛ اظهار داشت: ترمیم حقوق پرسنل شهرداری تهران در اواخر اسفند سال گذشته اجرا شد که جای تشکر دارد.
وی اظهار امیدواری کرد: موضوع ترمیم حقوق پرسنل شهرداری باید به نحوی اجرایی شود که رضایت پرسنل را به دنبال داشته باشد. از این حیث آقای دکتر باقری هم تأکید کردند که معوقات ترمیم حقوق نیز پرداخت خواهد شد.
رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران به برنامه های متنوع و مفرح در عید نوروز امسال اشاره و از زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل حوزه گردشگری، فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.
علوی افزود: مقارن شدن عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، کار را برای مدیریت شهری سخت تر کرده بود.
رئیس کمیته گردشگری شوراي شهر تهران اعلام کرد: حدود ۳ میلیون نفر  از اماکن فرهنگی گردشگری و برنامه های مدیریت شهری در این ۱۵ روز استقبال کردند.
علوی تأکید کرد: عمده این بازدیدها از مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و ۵۰۰ هزار نفر نیز از برج میلاد بازدید داشتند و عده ای هم از خانه موزه ها بازدید کردند که این بدین معنی است که اگر خانه موزه های با امکانات در اختیار مردم قرار بگیرد؛ حتماً مردم از آن استقبال خواهند کرد. 
وی افزود: بخش دیگری از بازدید ها نیز، مربوط به بازدید از برنامه های میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز است که سازمان زیباسازی با همکاری موکب داران این برنامه ها از جمله برنامه خوب، افطار خانه را برگزار کرد.
رئیس ‌کمیته گردشگری شوراي شهر تهران تاکید کرد که در اجرای برنامه های فرهنگی، گردشگری و تفریحی در سال جاری از ظرفیت سمن‌ها، NGOها و گروه های جهادی نیز، استفاده شد.
علوی با تأکید بر اینکه اگر برای مردم برنامه داشته باشیم؛ مردم قطعاً از این برنامه ها استقبال خواهند کرد؛ از تعلل ۲ سال و نیمه در ارسال لایحه گردشگری به شورای اسلامی شهر تهران توسط مدیریت شهری گلایه کرد.
وی در پایان به اقدام کور و تروریستی در سیستان و بلوچستان اشاره و تأکید کرد: گروه تروریستی جیش الظلم اعلام کرد که هدف آنها از این اقدام، ناامن سازی آن بندر به عنوان مقصد گردشگری است که تبعات سیاسی و اقتصادی و انسانی بالایی داشت.
 رئیس کمیته گردشگری شوراي شهر تهران در پایان گفت: به کوری چشم همه دشمنان، سواحل مکران به مقصد اقتصادی، تجاری و گردشگری تبدیل خواهد شد.
 
کد خبر: 3-225

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: