• پنج شنبه ٩ فروردين ١٤٠٣-١٦:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٠٩
سیداحمد علوی؛

تاکید شورا بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان

رئیس کمیته گردشگری و عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از مجموعه کاخ گلستان در منطقه ۱۲ و اشاره به اهمیت تاریخی آن، بر تلاش شورای برای جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تاکید کرد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به همراه جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۲، از سرای کاظمی در محله امام زاده یحیی(ع) و کاخ گلستان بازدید کردند.

 علوی با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در حوزه گردشگری گفت: امیدوارم با تشکیل هلدینگ گردشگری نسبت به ساماندهی موزه ها و خانه موزه هایی که در اختیار شهرداری تهران قرار دارد و اکنون کمتر از ۲۰ درصد آنان مورد بهره برداری قرار دارد، اقدام شود و نسبت به مرمت آثار تاریخی و میراثی شهر تهران و شناساندن آنان به شهروندان در سطح شهر و همچنین صنایع دستی و کارآفرینی به صورت یکپارچه اقدام شود.

وی افزود: همه این اقدامات برای این است که حال شهروندان تهرانی ما بهتر از اکنون باشد و ما هم بتوانیم به رشد و ارتقای گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شهر تهران کمک کنیم.

علوی در بازدیدی که از مجموعه کاخ گلستان نیز داشت، بازگشایی درب تکیه دولت به کاخ گلستان را بسیار موثر دانست و افزود: کاخ گلستان تنها اثر میراثی تهران است که ثبت جهانی شده و حفظ این مجموعه و جلوگیری از تخریب بناهای مجاور آن بسیار مهم است.

در ادامه این بازدید تعدادی از مدیران شهری گزارشی از اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ در ایام نوروز ارائه دادند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: