• شنبه ٢٨ بهمن ١٤٠٢-١٥:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٦٠
آقامیری مطرح کرد

افزایش کیفیت کاربری بزرگراه آزادگان با افتتاح کندروی شمالی

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تندگویان کیفیت کاربری این بزرگراه را بالا می‌برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از شهر، سیدمحمد آقامیری، نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در آیین بهره‌برداری از کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تندگویان که همزمان با صد و یکمین پویش امید و افتخار صبح امروز -شنبه ۲۸ بهمن‌ماه- برگزار شد، ضمن تقدیر از تیم اجرایی این پروژه و قرارگاه خاتم، اظهار کرد: در کلانشهرها بعد از اینکه به یک توسعه کمی می‌رسیم نیاز است تا توسعه را به سمت کیفی شدن پروژه‌ها پیش ببریم.
وی با بیان اینکه پروژه امروز کیفیت کاربری بزرگراه آزادگان را بالا می‌برد؛ گفت: هر کدام از پروژه‌ها که تکمیل می‌شود یک گره‌گشایی خوب در آن نقطه ایجاد می‌کند. اجرای این کندرو به اندازه خود بزرگراه ارزشمند است. ضمن اینکه بزرگراه آزادگان یک ویژگی منحصر به فرد از لحاظ بارگذاری خودرویی در سطح کشور دارد.
آقامیری عنوان کرد: حجم باری که روی این بزرگراه است در کل کشور بی نظیر است و همین موضوع ضرورت این را می‌رساند که در بزرگراه آزادگان اقدامات جدی و کیفی انجام شود.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه خاصیت سرمایه‌گذاری پروژه‌های عمرانی این است که مردم از نزدیک آن را لمس می‌کنند؛ گفت: امیدواریم سال آینده مردم ثمره این سه سال مدیریت شهری را ببینند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: