• يکشنبه ١٥ بهمن ١٤٠٢-١١:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٠٨
سروری:

اقدامات شهرداری در حوزه ساخت مسکن قابل تقدیر است / رویه ما نباید تبدیل فرصت‌ها به تهدید باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در حوزه ساخت مسکن به ویژه در بافت‌های فرسوده؛ در واکنش به اعتراض ساخت مسکن توسط شرکت های چینی، تاکید کرد که رویه ما نباید تبدیل فرصت‌ها به تهدید باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز عباسی، نایب رئیس شورا با تبریک پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در مقابل تیم ملی ژاپن در جریان جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: شکر خدا را به جا می‌آوریم که بارش‌های اخیر تا حدودی آب چشمه‌ها و سدهای خالی ما را تأمین کرد. اما تا برآورده شدن نیاز اصلی ما فاصله زیادی است. از خداوند منان می‌طلبیم که نعمت خود را بر ما همچنان ارزانی بدارد. اما جا دارد از عملکرد خوب شهرداری تهران در برف روبی و اقدامات به هنگام و به موقع تشکر کنیم. همچنین از تمام کارگران، عوامل و مسئولینی که در سطح مناطق و معاونت خدمات شهری تلاش‌های شبانه روزی را مصروف داشتند و ما شاهد اقدامات بسیار مناسب در این حوزه بودیم که از پیشگیری کرد از حوادثی که می‌توانست در این باره ایجاد شود؛ تشکر می کنیم.
سروری با تأکید بر اینکه این اولین باری نیست که در حوزه مسکن از ظرفیت‌های یک کشور خارجی استفاده می‌شود؛ گفت: با مراجعه به پردیس فازهای مختلفی را مشاهده می‌کنیم‌ که آن‌ها را شرکت ترکیه‌ای کوزو ساخته و همچنان امکان انعقاد قرارداد با این مجموعه وجود دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه مهم ترین سیاست دولت، مربوط به بحث مسکن است؛ اظهار داشت: تعداد 4 میلیون، وعده رئیس جمهور برای تأمین مسکن بوده که با تقاضا فاصله نجومی دارد. از نظر منطقی و عقلی هم اگر ما بتوانیم از سایر ظرفیت‌ها هم بهره ببریم تا بتوانیم در این حوزه به ویژه در بافت‌های فرسوده ظرفیت سازی کنیم؛ این اقدام باید مورد تقدیر قرار گیرد. رویه ما نباید تبدیل فرصت‌ها به تهدید باشد. در همه جای دنیا، سرمایه پذیری یک هنر است. اگر شهرداری تهران بتواند این اقدام ارزشمند را انجانم دهد باید دستش را بوسید. ما از مشکلات موجود در این حوزه اطلاع داریم و می‌دانیم که مهمترین آن‌ها بحث سرمایه گذاری است. 
نایب رئیس شورا در ادامه با اشاره به طرح آرمان در این زمینه گفت: یکی از اقدامات انجام شده در این زمینه طرح آرمان است. این طرح که در تعداد زیادی از مساجد اجرایی شد؛ در جریان اعتکاف 30 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار داد و این یک اقدام بزرگ فرهنگی است که در شهر انجام شد. از شهرداری برای انجام این اقدام تشکر می‌کنیم. 
 
کد خبر: 5-213

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: