• يکشنبه ٢٦ فروردين ١٤٠٣-١٦:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٧٦
سروری: 10-277

شاهد یک اتفاق نادر در عرصه نظامی بودیم / یک اقتدار و عزت بزرگ را رقم زدیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در عملیات شب گذشته شاهد یک بسته قبل، حین و بعد از عملیات بودیم. ما در یک جنگ روانی هم دشمن را غافلگیر و هم خسته کردیم و اطلاع‌ رسانی مدیریت شده‌ای که شکل گرفت ترس و وحشت در دشمن ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سروری، عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام، و قرائت آیات ابتدایی سوره عادیات، خاطرنشان کرد: خداوند به نفس و جرقه سم اسب هایی که در میدان نبرد و جهاد می تازند، قسم می خورد. 
وی افزود: عیار جهاد آنقدری بالاست که نفس اسب ها هم موضوعیت پیدا می کند، سلام و قسم ما بر موشک های بر خواسته و فرود آمده بر متجاوزین.
سروری با اشاره به اقدام مثال زدنی رزمندگان سپاه، خاطرنشان کرد: ما در یک جنگ روانی هم دشمن را غافلگیر و هم خسته کردیم. اطلاع‌رسانی مدیریت شده‌ای که شکل گرفت ترس و وحشت در دشمن ایجاد کرد و او را به هم ریخت و شاهد یک بسته قبل، حین و بعد از عملیات بودیم. به عقیده من، باید این بسته در مراکز آموزشی نظامی دنیا تدریس بشود.
او با اشاره به توقیف کشتی بزرگ کانتینر بر اسرائیلی توسط رزمندگان اسلام، گفت: این به غنیمت بردن، پیامی بزرگ را به جهان مخابره کرد که اگر در ایران، به هرشکلی، ناامنی ایجاد بشود، امنیت آبراهه های استراتژیک و مهم اقتصادی دنیا از بین خواهد رفت.
وی افزود: این اقدام در کنترل اقدامات آمریکا و غرب بسیار مؤثر بود.
سروری با بیان اینکه عملیات سایبری بر سیستم پدافندی اسرائیل ایجاد شد و عملیات آگاهانه‌ای که لبنان در تخلیه موشکی گنبد آهنین انجام داد، باعث شد ذخیره موشکی اسرائیل کاهش یابد؛ گفت: این عملیات، ترکیبی و حساب شده بود و هم از پهپاد و هم موشک استفاده کرد و اقدامات مناسب برای کنترل منطقه شکل گرفته بود. ما گفتیم که هر کشوری که در حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی، منشأ اثر باشد را مورد حمله قرار خواهیم داد. 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه با وجود گنبد آهنین و سلاح های اسرائیل، با حمله ایران این توان از بین رفت؛ خاطرنشان کرد: ما یک اقتدار و عزت بزرگ رقم زدیم که خود دشمن نیز بدان معترف بوده است.
وی ضمن تقدیر از این اقدام مهم، اظهار کرد: اسرائیل قادر به پاسخ و اقدام مؤثری نخواهند بود چرا که می دانند؛ پاسخ، بسیار جدی و روشن است.
 
کد خبر: 10-277

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: